2015. december 21., hétfő

Gone with the wind

Azt nem is meséltem, hogy szombaton, megünnepelvén a tiszta, üres, csilivili hűtőmet elmentem bevásárolni. Szerettem volna, ha van itthon mindenféle finom és egészséges élelmiszer, meg ugye van egy csomó játékpénzem (Erzsikék), amikért ingyen adnak kaját a Lidlben, úgyhogy vettem egy csomó gyümölcsöt, zöldséget, húst, halat meg egyéb ínyencségeket, jól megtömtem a bevásárlókocsit, közben húzogattam ki a telefonos listámról (ShopBop, nagyon jó kis app) a már megvett dolgokat.  Elég sokan voltak, így néha egyszerűbb otthagyni a kocsit valahol, míg levadászom a következő megvennivalót. És basszus ellopták a kajával teli bevásárlókocsimat. Vagy 15 percig járkáltam körbe teljesen feldúltan, gyanakodva méregetve minden vásárlót, belebámulva minden kocsiba, hogy kinek kellhetnek az én szépen összeválogatott, még nem kifizetett árucikkeim? Ő is pont narancsot, spenótot, teljes kiőrlésű lisztet, kacsamellet meg pisztrángot akar a hűtőjébe? A százasért vitték el? Vagy valaki szórakozik velem?

Aztán végül megtaláltam, otthagyta valaki a pénztáraknál, nagyon messze onnan, ahol hagytam. Érthetetlen. 

11 megjegyzés:

  1. Pironkodva bevallom, hogy én már voltam bevásárlókocsi tolvaj. Pár hete hajnalban voltam bevásárolni, és egyszer csak arra eszméltem, hogy egy pasas lohol utánam, hogy 'kisasszony, kisasszony, ugyan cseréljünk már kocsit', és akkor láttam, hogy gyümölcs válogatás után az övével indultam el. Biztos a tiédet is egy hozzám hasonló bamba vitte el.

    VálaszTörlés
  2. Egyszer nekem is volt, hogy Auchanban mások kezében találtam meg a szintén nem üres bevásárlókocsit. Udvariasan szóltam, hogy hozzám tartozik, mire szintén udvariasan elnézést kértek, mert szimplán benézték, és nevettünk egyet rajta. Előfordul, szerintem itt is ez történhetett. :)

    VálaszTörlés
  3. Velem is volt már ilyen, de mondjuk fél perc múlva visszaadtam a kocsit. Ez meg olyan volt, mintha direkt el akarták volna rejteni előlem, elvitték a fenébe, negyed óráig nem volt meg. Nem volt vicces (most már az).

    VálaszTörlés
  4. Ez nagy parám nekem is, főleg ha jó régóta válogatok. :)

    VálaszTörlés
  5. ÓÓó én nem egyszer volt már, hogy idegen kocsiba kezdtem el pakolni, meg el is kötöttem, annyira nem figyeltem.Volt aki furcsán nézett rám, de a többség viccesen fogadta. De olyan is volt, hogy egy kisgyereket találtam a kocsimban, és néztünk, hogy ezt így hogy, aztán kiderült Anyuka eltévesztette a járgányt. Valaki biztos elshoppingolgatott a kocsiddal, és mire észrevette, hogy nem is az övé, már arra sem emlékezett honnan tolta el.

    VálaszTörlés
  6. Én rendszeresen annyira el vagyok bambulva, hogy kosárral megyek ki a boltból fizetés után. Jó esetben pár lépésen belül észreveszem, de volt olyan, hogy csak a Moszkván tűnt fel, hogy a Mammutból elvittem a kosarat. Őrült kellemetlen volt visszavinni. :-)

    VálaszTörlés
  7. Ú nekem egyszer a totális horror az volt, amikor kb 3 nappal Svájcba költözésem után a pénztárnál a full teli bevasarlokocsit valahogy odébb gördítetettem, persze abba a sávba, ahol a pénztáron túl az iszonyat tömeg mászkált. Amikor meg kijött a kilométeres blokk, akkor meg HOL A PÉNZTÁRCÁM?! Amit ügyesen a kocsi fogójára fektettem :( Na mikor már a pénztáros odahívta a biztonsági szolgálatot, én meg az infarktus szélén álltam, akkor mutatta a biztonsági őr, hogy nézd csak, valaki szép nett módon odatolta a túlsó falhoz. A pénztárca nyugodtan ott trónolt a tetején. "Bizonyára útban volt, tetszik látni, milyen sokan vannak?" Azt hittem, elsüllyedek. :-/

    VálaszTörlés
  8. jipii, újra tudok kommentelni!

    VálaszTörlés
  9. én nem más kocsijába pakoltam bele vagy vittem el, hanem abból válogattam...
    ott volt, ahol mindenféle akciós dolgok vannak összepakolva, találtam benne egy cuki gyerekruhát azt mutogattam G.nek
    jó fej volt a pasi, nevettünk, de azért ciki volt, azóta figyelek :)

    VálaszTörlés
  10. én is voltam párszor kocsitolvaj A BOLTban :) de mindig jót nevettünk rajta és elnézést is kértem sokszor :D

    VálaszTörlés