2016. február 28., vasárnap

Alone

Több, mint fél éve vagyok egyedül, ennyi ideje nem volt még csak egy randim sem. Jó, egy volt a spanyol fiúval, de értitek. Annyira nincsen semmi, hogy még csak egy halvány kis pasizós-történetet sem tudtam mesélni tegnap a lányoknak. Nem tudom, mi van, de teljesen elengedtem ezt a párkeresés-ügyet, pedig ez nem jellemző rám, szeretem, ha történnek körülöttem a dolgok, és szoktam is érte tenni. Igaz, az előző félévben nagyon elfoglalt voltam, most is eléggé az vagyok, meg hát tél van és nyűgösség. Nincsen kedvem erőltetni a dolgot, abban reménykedem, hogy ahogy jön a tavasz, újra lesz motivációm. Meg esetleg véletlenül fellököm a nagy Ő-t bevásárlás közben, vagy nem is tudom. 

Viszont vannak szép, színes ruháim, hát legalább ez.




tessék, körömlakk, mostanában a piros a kedvencem

5 megjegyzés:

  1. Itt mosolygok, a posztodat olvasva, a ruhák, a színek és a piros körömlakk! Tök jó vasárnapi kezdés!

    VálaszTörlés
  2. szerintem az a lényeg, hogy egyedül vagy - de nem vagy magányos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, az nagy dolog... én például mit nem adnék, ha rájönnék, hogy kell... :)

      Törlés
    2. különben a jó idő beköszöntével valszeg tényleg más lesz, energia, szabadidő, hormonok :)) hálistennek már mindjárt.

      Törlés