2016. március 20., vasárnap

Cicc

Azt már meséltem, hogy a macskámnak volt egy tesója?



Igen, ikrek voltak, de két teljesen különböző karakter. Imádták egymást. Aztán mikor a szürke cicát elütötte egy autó, és elpusztult, a tesója depressziós lett, és sosem lett a régi önmaga, egy icipicit mindig rosszkedvű, kivéve, ha valaki szeretgeti.

itt épp reggeliztek, de az agyuk még nem ébredt fel <3
ezt a képet durva látnom, ugyanis most a macs sosem megy fel a székre, úgy látszik, itt még nem volt megnevelve



szelfi <3

14 megjegyzés:

  1. Es azt honnan lehet tudni hogy ikrek voltak es nem csak sima tesok?;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát csak úgy értem, h egy alomból voltak:) az a gyerekeknél is iker, az én olvasatomban akkor a macskáknál is:)

      Törlés
    2. Sejtettem ;) akkor nem is sokkollak az infoval hogy nemhogy nem ikrek, de az is lehet (igaz, ritkan, kutyaknal viszont ez altalanos)hogy a papa nem is ugyanaz;)))

      Törlés
    3. ilyen embernél is megtörténhet, nagy ritkàn;)

      Törlés
  2. Ó majdnem ugyanilyen szürke cicám volt gyerekként, sajnos őt is elütötték :( De még ma gyakran eszembe jut, nagyon szerettem :)

    VálaszTörlés
  3. jaj, az utolsó két kép. óóó. <3

    VálaszTörlés
  4. Pedig ikreknek tűnnek. Nézem a szőrüket, a csíkok szerintem tökéletesen egyformák mindkettőnél, csak a színük más. :)

    VálaszTörlés