2016. március 18., péntek

Szeretlek, péntek

Jaj de jó, hogy péntek van. 

Nem tudom, ki hogy van vele, de szerintem tökéletesen elég lenne hetente három munkanap, persze tudom, a bilibe lóg a kezem, de nagyon intenzív a suli, meg délután mellé a plusz óráim, megint kvázi pisilni nincsen időm napközben, a három nap alatt is sikerült jól kipurcannom. Esténként le kellene feküdnöm 10-kor, hogy ki tudjam magam aludni, de ha egyszer még olyankor mindenféle szörnyen fontos tennivalóm van. Ma reggel is úgy ébredtem, mikor jelzett a telefon, hogy húha, ez kemény lesz. No de hát nem baj, itt a hétvége, meg a kanapétime. 

Ma délután elvittem a kutyit meg az unokahúgom a városba, intéztük a tablót (kérdeztem a gyerekektől, hogy van-e ötletük, hova lehetne kirakatni, és mondták, hogy két helyen van ismeretségük: nemzeti dohányboltban és szoláriumban, ez mondjuk elég sokat elmond az osztályomról). Vettünk egy tábla csokit, amit útközben elmajszoltunk, megnéztük a Dunát, dumáltunk, olyan jó fej. Egyszer hasra esett (Panni, nem a kutya), kicsit sírt, úgy szeretem megvigasztalni is, imádom őt. Aztán itthon kicsit kitakarítottam (meg kell hogy állapítsam, hogy ilyen szempontból tökéletesen felnőttem, semmi külső pressure, és mégis patika a lakás, a vázákban virág, idén először a kertből, egyre egyértelműbb, hogy nagyon fontos nekem, hogy harmónia legyen körülöttem, pedig én néha küzdök a káosszal, a rend számomra nem olyan egyértelmű), és akkor most lazulás. Ma kialszom magam, aztán holnapra mindenfélét tervezek.

Ami pedig a tindert illeti, hát, hagyjuk. :) Már le is volt beszélve egy randim, de lemondtam, mert konkrétan fizikai fájdalom fogott el minden alkalommal, mikor eszembe jutott. Azért még nem adtam fel, van egy csomó matchem, kár, hogy minden alkalommal, mikor meglátom, hogy üzenetem érkezett, az a reakcióm, hogy jaj neee. Nem tudom, miért nem megy nekem, miért érzem nyűgnek ezt az egészet. Vannak amúgy, akik nagyon cukik, nem mindenkinek a popsiszex a hobbija (vagy csak nem rukkoltak még a fiúkák elő a farbával), csak nem tudom, ez a vadidegenekkel való felszínes chatelés nem megy olyan könnyen nekem.  


a holnapi terveim egyik főszereplője

1 megjegyzés:

  1. farbával. :D
    ez a popsiszex miatt nagyon találó lett.
    vagy csak hétfő van, na.

    VálaszTörlés