2016. március 7., hétfő

Ugyan

Szerintem lépjünk túl. Jó? Én nem spermadonort keresek, sőt, jelenleg nem is keresek, egy fél éve nem volt pasi a közelemben, és innentől fogva mindenki azt gondol, amit akar. És nem vagyok hajlandó ezeken a szörnyű történeteken sem dilemmázni. Erről az jut eszembe, hogy volt régen egy pasim (a Dj), aki vett egy használt BMW-t, az utcán tárolta, és akárhányszor motorhangot hallott, rohant az ablakhoz megnézni, hogy az ő kocsiját lopják-e, éjjel alig tudott aludni. Szerintem így nem lehet élni, én blogolni akarok, képeket meg történeteket megosztani itt, és közben nyugodtan akarok aludni, anélkül, hogy bármitől félnék. És fogok is. Ha nem blogolok, akkor is ellophatják a profilképem vagy az adataim, írhatnak rólam bármit bárhol, a trollok pedig akkor is megtalálhatnak, ha az égvilágon senkinek nem ártok - amúgy ide eddig nem jött egy sem, nekem maximálisan kedves és intelligens olvasóközönségem van.  Úgyhogy hagyjuk is. 

1 megjegyzés:

  1. Szerintem nem írsz semmi olyat ami névvel-képpel vállalhatatlan lenne. Szóval nem kell nézegetni a BMVt :).

    VálaszTörlés