2016. április 14., csütörtök

oh shit

Hajnal fél 2-kor kerültem ágyba, de fél 5-kor már ébren voltam, aztán nem tudtam aludni, gondolom, pörgetett az adrenalin meg az endorfinok (vagy micsodácskák). Ennek ellenére többen megjegyezték, a kollégák és a gyerekek közül is, hogy milyen kipihent vagyok, hát, oké. Biztosan ki vagyok pirulva, az szoktam lenni, ha hulla fáradt vagyok, de akkor is vicces. Mondjuk ilyen sztorim már máskor is volt.

Ma rövid napom van, de aztán meg rohanhatok a fodrászhoz Gödre, majd spuri haza, mert ma jön először az új diákom (rejtély, hogy miért nem tudok munkára nemet mondani, már úgy megbántam, hogy elvállaltam). Hosszú lesz ez a nap, már érzem.  

melissa egan

1 megjegyzés:

  1. :) Azért nem tudsz nemet mondani, mert pörögsz, meg mert imádsz tanítani. De gondolom az is motiváció, hogy az űrdollárokból lehet mindenféle színes, szagos és csilli-villi dolgot venni :D

    VálaszTörlés