2016. május 1., vasárnap

Érettségi

Sokat gondolkodtam, minek örülne anya anyák napjára, végül egy üveg Balieys-t vettem, azt a családban mindenki imádja, szerencsére virágot és édességet a két bátyámtól kapott, úgyhogy jól kalkuláltam. Úgyhogy reggelire csokilikőrt toltunk, vicces volt, élni tudni kell, na. 

Holnap felügyelek a magyar érettségin, reggel fél 8-ra bent kell lenni és délig ott leszek, izgulok kicsit, hogy minden rendben menjen, van vele egy csomó adminisztráció, jó lenne nem elcseszni mindent. Meg felelősnek is érzem magam, hogy ők ott az én felügyeletem alatt érettségiznek, ú, szegények. Aztán legközelebb csak pénteken kell mennem a német érettségire, közben meg megírom a bizonyítványokat meg a törzslapokat. Jó lesz ez a hét. Holnap már edzeni is elmegyek, eddig tudtam halogatni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése