2017. május 7., vasárnap

I need more weekend

A ballagás előtti két napon szinte alig aludtam. Általában az a forgatókönyv, hogy valamelyik szőrmók ilyen-olyan indokkal felébreszt (ki akarok menni, be akarok jönni, pisilnem kell, köhögőrohamom van, elfogyott a vizem, hányok stb), utána meg eszembe jut mindenféle stresszelnivaló valami aktuális dologgal kapcsolatban, és utána már nem bírok visszaaludni. A pénteki ballagásra már olyan állapotban mentem, hogy többször is előfordult, hogy beszéltek hozzám, és trükkösen vissza kellett kérdeznem, hogy kiderüljön, miről lehet szó, mert elfelejtettem figyelni, gondolom, örültem, hogy fél percig nyitott szemmel aludhatok. 

Na de végül lezajlott rendben minden, a gyerekeim egy csomót segítettek, iszonyúan cukik, és minden, amiért én voltam felelős, 100%-ig jól sikerült. Péntek délután jött hozzám Pilla, ott is aludt nálam. Királyrákos, paradicsomos spagettit csináltam neki, meg epres-mascarponés kosárkákat, mert ő ezeket még csak képekről ismerte, no meg persze boroztunk. Hullák voltunk mindketten, úgyhogy 10 körül már aludtunk. 

Meg vannak mostanában táltosodva a meteorológusok, annyira profin bejön, amit mondanak, pedig én úgy voltam vele, mint a mama, akit egyszer hallottam a piacon, hogy édes ez az Aigner Szilárd, én imádom, de azt sem szabad elhinni, amit kérdez. De a héten nagyon számított, hogy milyen idő lesz, és mindenben igazuk lett. Reggel a teraszon reggeliztünk a napsütésben a lilaakác alatt, igazi kora nyári reggel volt. Aztán elmentünk Szentendrére, ami nincsen túl messze tőlünk, és ott töltöttük a napot. Sétáltunk, napoztunk, különböző teraszokon üldögéltünk, ebédeltünk, fagyiztunk, ittunk akkora Aperol spritzet, mint a fejem, és most nem túlzok. Aztán este Pilla hév-re szállt, én meg buszra, és mindenki hazament a saját városába. Annyira jó nap volt, teljesen feltöltődtem úgy 5000 kalóriával, mondjuk jól el is fáradtam. Többet kéne csavarognunk mindenfelé. 



Holnap pedig fél 6-kor kelek, 7-re kell bemennem, mert felügyelek a magyar érettségin, és még hajat is kell mosnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése