2018. január 3., szerda

Could be worse

Tegnap otthon voltam egész délután, dolgozatokat kellett volna javítanom, de egy hirtelen ötlettől vezérelve kb 10 perc alatt leszedtem a fát, és eltakarítottam mindent, ami az ünnepekre emlékeztet. Nem tudom elmondani, mennyire jó érzés most körülnézni a szép, szellős, friss, tiszta nappaliban.

Egyébként eléggé izgultam, mert tudtam, hogy változik az órarend, és hát ki tudja ilyenkor, mire számítson az ember. Viszont kiderült, hogy a héten egyáltalán nincsen első órám, minden nap fél 2-kor (!) végzek, és csütörtökön mindössze másfél órára kell bemennem. Most nagyon csöndben vagyok. 5:50-kor keltem, reggel elmentem edzeni, úgyhogy aránylag jól indult a nap. Viszont egy csomó olyan dolog történt velem a szünetben, hogy (bár kívülről nem látszik rajtam), úgy érzem magam, mintha eltöltöttem volna egy hetet valami napsütéses, tengerparti helyen. 
 
És természetesen BUÉK!

1 megjegyzés:

  1. Így utólag is Boldog születésnapot, meg úgy mindent, Búék! :)

    Legyen "Minden jó" a 2018-as évben! :) CsóK!

    VálaszTörlés