2018. január 17., szerda

nem hiszem el

Nagyon jókedvű vagyok mostanában, teljesen feltölt, hogy van ez a fiú, pont elég mennyiségű a munkám, se nem túl sok, se nem túl kevés, szuper az edzés, szóval király minden. Mármint király lenne, ha nem áll elém apu tegnap este 9-kor, mikor hazaértem, elkámpicsorodva, hogy anyu... Szóval anyu megint elesett, megint eltörte a térdét, megint kórházban van és megint megműtik. Ezután úgy fél órán keresztül dühöngtem, felhívtam a bátyám és neki ventilláltam, de komolyan, egyszerűen nem fogom fel még mindig. Tegnapelőtt bementem hozzá, és mondtam, hogy anyu, bármi kell, hozok én, vagy elviszlek bárhova, ahova akarod, maradj a fenekeden, és akkor másnap el kell mennie a piacra kenyérért, tejért meg hagymáért. Gondolhatjátok. Ma megyek be hozzá suli után, gondolom, felesleges még nekem is kiakadnom neki, valószínűleg elég rosszul érzi magát így is.

Na mindegy.

15 megjegyzés:

  1. ójajj, kitartást, jobbulást

    VálaszTörlés
  2. Gondolom nincs mérhetetlenül sok programja, ki akart mozdulni. Hiába féltjük a szüleinket ők felnőtt emberek, akik az elmúlt évtizedekben azt tették amit akartak. Senki nem akar visszacsúszni a tipegőkorszakba. De sajnálom nagyon, mielőbbi jobbulást kívánok neki!

    VálaszTörlés
  3. Mielőbbi gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Ó, nagyon sajnálom és mielőbbi felépülést kívánok neki!

    Átérzem a helyzetet, anyukám dupla lábszárcsont töréssel járókeretezik otthon, szintén műtve volt még tavaly ősszel.
    Nagy sokk és sok nehézség egy ilyen eset mindenkinek a családban.

    Kitartást nektek!

    VálaszTörlés
  5. Jaj
    Sajnalom, gyors gyogyulast Anyukadnak!

    VálaszTörlés
  6. Mielobbu jobbulast es gyogyulast kivanok en is anyukadnak!

    VálaszTörlés
  7. Sajnállm Milonka.
    Anyukád egy igazi kamikáze-anyu, gyors gyógyulást kívánok neki!

    VálaszTörlés
  8. Sajnállm Milonka.
    Anyukád egy igazi kamikáze-anyu, gyors gyógyulást kívánok neki!

    VálaszTörlés
  9. Gyógyulást kívánok és jobb térdeket, mint előtte.☺

    VálaszTörlés
  10. Basszus, remelem, hamar felepul.

    VálaszTörlés
  11. Szegény, kitartást és jobbulást!

    VálaszTörlés
  12. Köszi szépen <3 eléggé déja vu-m van már így a cuki kommentjeitek kapcsán is:)

    VálaszTörlés