2018. március 29., csütörtök

na, akkor let's 20 fok

Ezer éve nem vettem nadrágot, és most több, igencsak kiszolgált gatyám is felmondta a szolgálatot, például a kedvenc boyfriend farmerem, meg a festékfoltos katonai gatyám. Ugye érezzük a helyzet súlyosságát? Anyukám amúgy megfoltozta mindkettőt, de azóta a farmer, amit 2006 óta (!!! egyidős Bobekkel) hordok, másutt is kiszakadt, és anyu azt mondta, hogy ami elindult, azt el kell engedni. 

Miután elmorzsoltam néhány könycseppet, tegnap elmentem kicsit nadrágot vadászni, de arra nem számítottam, hogy az első helyen, a h@m-ben találok nagyon laza, kényelmes, iszonyúan jó szabású, rendkívül cool csaj vagyok-hangulatú, vászon, de nem túl vékony nadrágokat, amiket tudok majd a csípőmre tolva, a szárukat felhajtva, piros birki pacskerrel, tornacipővel,  meg a vicces felsőimmel hordani, úgyhogy vettem is kettőt, az egyik sötétszürke, a másik pedig khaki (vagy hogy hívják ezt a katonai színt). Az Aldiban pedig 4500 forintért volt gyönyörű, paprikapiros, karcsúsított tavaszi dzseki, úgyhogy fel is ruházkodtam tavaszra (már ha lesz, lehet, hogy okosabb lett volna fürdőruhát venni). 

4 megjegyzés:

  1. Melyik Aldiban lotted a kabatot? Nagyon vagany!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vácon, de most sztem mindenhol találsz, van több szín.

      Törlés
  2. Svéd zsebes nadrágok? Wow, kell. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is vannak ilyen gatyáim, szeretem őket, csak hamar kopik a színük sajnos (de akkor be lehet festeni őket :)).

    VálaszTörlés