2018. május 11., péntek

home sweet home

Hatalmas mázlink volt az idővel, végig óriási fekete felhők vonulgattak erre-arra, de ott, ahol mi voltunk, végig meleg volt és napsütés, egy csepp esőt nem láttunk, semmi nem akadályozott meg minket abban, hogy fürödjünk, napozzunk, sütögessünk, sétáljunk, tollasozzunk, focizzunk, hajókázzunk. A srácok különösebb nyüszögés nélkül benne voltak mindenben, segítettek, elpakoltak maguk után, ment minden indulás és program időre, és szerintem jól érezték magukat, annak ellenére, hogy nem voltunk sem templomban, sem múzeumban, sem várban, amiket azért el szoktak várni egy gimis kirándulástól, én viszont nagy ívben tojtam rá. Jókat ettünk (ne tudjátok meg, hány jégkrémre hívtak meg a gyerekek), ökörködtünk, beszélgettünk, én egész normál mennyiséget aludtam is. Az viszont nagyon vicces volt, hogy a ma délelőtti hajóúton kb körül se néztek, örültek, hogy nyugiban üldögélhetnek-alhatnak egy órán keresztül - maradjunk annyiban, hogy szerintem volt, aki örült, hogy se kisbabát, se tigrist nem talált a szobájában reggel.

Spontán alakítottam is a programon, mert csütörtökön végig Balatonfüreden chilleltünk, és úgy volt, hogy ma megnézzük Veszprémet, de annyira gyönyörű idő volt megint, hogy a hajókirándulás után ott maradtunk Füreden csobbanni még egyet, megebédeltünk, beültünk a buszba és jöttünk. Szóval jó volt, mégis, most úgy érzem, hogy soha életemben nem voltam ennyire fáradt, mint most, hogy hazaértem. Ürességet és mély szomorúságot érzek, hogy sírni tudnék - milyen fura, hogy ahelyett, hogy feltöltött volna, nullára leszívott az osztálykirándulás. Mekkora megkönnyebbülés, hogy évente csak egyszer kell őket elvinni.

Viszont olyan jó volt arra hazaérni, hogy a kutyám megőrül a boldogságtól, hogy láthat, anyukám friss bodzaszörpje vár a hűtőmben, és kapok finomfőzeléket, amitől egy kicsit újra gyerek leszek mindig. Hála az égnek, hogy péntek van, és van még egy egész hétvégém összekapni magam.

1. "maradjunk annyiban, hogy szerintem volt, aki örült, hogy se kisbabát, se tigrist nem talált a szobájában reggel. " 😄