2018. július 12., csütörtök

no good

Be kell vallanom, nem vagyok valami nagy passzban. Fizikailag sem jöttem helyre teljesen, a gyomrom mintha nem tudná, mi van, kb semmit nem kívánok, semmi nem esik jól. Nekem. Nagyon fura. Mellette energiám sincs túl sok, gyenge vagyok még mindig, sokszor fázom. Ma délután 3 órát aludtam, nagyon jólesett, és utána is csak azért szedtem össze magam, mert órám volt, jöttek a lányok. Edzeni kb esélyem sincs. 

De a legrosszabb, hogy iszonyúan kedvetlen vagyok, olyan minden mindegy, nyűgös is vagyok. Tegnap Pillánál töltöttem az estét, ott is aludtam, az mondjuk jó volt.

Nem tudom eldönteni, hogy a testem-agyam így ereszt le most, hogy rájött, hogy megteheti, vagy ez még a vírus utózöngéje. Vagy mindkettő. Szerintem ez a hét már az ördögé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése