2018. szeptember 11., kedd

under the weather

Nem tudom, hogyan, de péntekre jól megfáztam, így a hétvégét a zsepihalmok, meleg teák és folyamatos tüsszögés szentháromságában töltöttem. Mostanra jobb, viszont elkezdtem köhögni, már nagyon vártam (tényleg, megkönnyebbülést hozott). Szombat este hazamentünk kutyázni és családozni hozzám, csodás volt, mindig nagyon feltölt, pedig a családom nem igazán viszi túlzásba a velünk való foglalkozást, meg semmi különöset nem csináltunk. Nagyon szép ez a kicsit őszbe hajló indián nyár, főleg a Dunakanyarban, van még paradicsom meg füge a kertből, kint lehet bandázni a teraszon egész nap, de mégis érezni, hogy ez már a vége, és lehet készülni a hidegre, az esőre, a télre. Vasárnap ebéd után jöttünk haza, hoztam haza egy csomó konyhai cuccot, meg őszi ruhát. Kicsit pakolásztunk, infralámpáztam, néztünk 2 résznyi Narcost, majd én már 9-kor aludtam. Ez a nátha most nem annyira hiányzott, de szerintem max 2 napnyi lehet még belőle hátra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése