2019. április 22., hétfő

cukkiniii

Elmesélem nektek, hátha másnak is épp akkora örömhír mint nekem, hogy a Vapianoban a tésztákat lehet kérni cukkini tésztával is. Én időnként szoktam itthon csinálni, tökgyalun lereszelem, kicsit megpirítom sóval, borssal, fokhagymával, és működik szinte bármilyen feltéttel - paradicsommal, pesztoval, anyukám vadasával. Nem annyira semleges, és talán nem is okoz akkora kielégülést, mint egy jó kis Barilla spagetti, de kárpótol a tudat, hogy csupa zöldség lapul a szósz és a sajt alatt. 

Nekem nagyon fontos, hogy legyen itthon finom, meleg kaja, amikor a pasim, aki simán lehozza a munkanapját evés nélkül, hazaér. Fontos, hogy le tudjam ültetni enni valamit, ami meleg, és amit szeret. Fontos, hogy tudjak magamnak saját készítésű ebédet csomagolni, és minél ritkábban kelljen beülnöm valahova menzát enni. De néha tudatosan elengedem ezt, és olyankor jó érzés beülni valahova enni. És én mostantól kicsit többször szavazok majd a Vapianora.


2 megjegyzés:

  1. Tchibo-ban lehet venni spirálvágót, ma 25% kedvezmény is van rá. ( nekem a hordozható tartályos van)
    Ha jól eltalálom a pirítás idejét, teljesen hozza a Barilla érzést is.
    És gyorsabban elkészül, mint a tészta💪🏾

    VálaszTörlés
  2. Ez az év híre nekem (eddig), köszi :)

    VálaszTörlés