2019. június 11., kedd

a piros non+

Bár suliba nem kellett mennem, azért a pasimat megkértem, hogy ugorjon be nekem a munkahelyemre elhozni egy csomagot. Bár mostanában nem nyűgöznek le a non+ legújabb darabjai, van egy piros ruha, amit egy ideje, bár sosem próbáltam fel, visszajárok nézegetni. Nekem nagyon bejön ez a szuperkényelmes, kapucnis stílus, az összes tőlük származó ruhám hasonló, de piros még nem volt, és ez a zsebes pulcsiruha nagyon tetszett. És szerda este fölnéztem az oldalukra, és láttam, hogy már csak a két kicsit méret van, de féláron - úgyhogy megrendeltem. De nem bírtam volna ki nélküle a hétvégét, úgyhogy Barni elhozta nekem, itthon 20 perc alatt összepakoltunk, és söpörtünk is le a Balcsira, hogy idén először csobbanjunk benne.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése