2019. június 25., kedd

hajbaj

Úgy 2 hete voltam fodrásznál megint, levágattam a hajam nagyon rövidre, mert az nyáron iszonyúan praktikus, és jobban is tudom kezelni. Nagyon puha és vékonyszálú, és ha rövid, plusz jól le van vágva, akkor bingo, nincs szarakodás, kicsi formázó, kicsi hajvasaló-hullám, és 3 napig én vagyok Carrie a rövid hajú korszakából. Nagyon szeretem a fodrászomat, zseniális dolgokat szokott művelni a fizurámmal, és nem tudom, mit csinált ez alkalommal másképp, de annyira szar lett most a hajam, egyszerűen semmit nem bírok kezdeni vele. Kb egy hétig találtam rövidnek, mostanra pedig már se nem rövid, se nem hosszú, semmi formája, elől és hátul ugyanolyan hosszú, és csak lóg. Azért persze annyira rövid azért van, hogy ne bírjam összefogni, szóval nem vagyok kisegítve így sem. Gondolkodtam rajta, hogy elmegyek megint, de 8 ezer forintért nem fogok két hetente fodrászhoz járni. Nem értem és nyűgös vagyok emiatt. 

celeste keller

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése