2019. július 1., hétfő

és akkor elkezdődött

Csütörtök este vége lett az érettségiknek, az értekezleteknek, megtömtük hasunkat a Trófeában, pénteken elutaztunk Miskolctapolcára áztatni magunkat a barlangfürdőben, és ezzel le is zártuk az idei tanévet. Augusztus végéig gondolni sem nagyon akarok a sulira.  Hihetetlen, hogy eltelt ez az év. Majd írok egy kis évértékelőt, de most nincs kedvem agyalni rajta.

Szombaton semmit sem csináltunk, már azon kívül, hogy elmentünk sétálni, vásárolni,  vettem a WS-ben bugyikat meg fürdőruhákat, ebédeltünk a törzshelyünkön, az Ez is Budaiban, meg itthon fetrengtünk és kártyáztunk. Vasárnap strandoltunk a Külkerparkban, ahol én még sosem jártam, ültünk a medence partján, lógattuk a lábunkat a vízbe, és röhögcséltünk a nénik meg a bácsik úszásstílusain, meg ettünk Popsi jégkrémet, ami csak gyümölcs, nincs benne tej, és így én is megehetem.

Délután pedig átjött Olív, meg Barni egyik olasz-amerikai mukatársa, kicsit iszogattunk, majd elmentünk a Parkba Thievery Corporation koncertre, amiről csak szuperlatívuszokban tudok beszélni. Biztosan közrejátszott az is, hogy bennem volt, hogy végre kezdődik a nyári szünetem, másnap nem kell dolgoznom, csodálatos nyári hétvége van, Barnival imádjuk egymást, a barátaink nagyon cukik, a fröccsök hidegek, de ha mindez nem lett volna meg, akkor is azt mondanám, hogy a koncert az első pillanattól az utolsó hangig tökéletes volt. Nagyon jól éreztem magam, szpesöl tenksz Olívnak, nélküle nem lett volna olyan jó. 

Ma pedig kissé másnaposan ébredtem, felvettem a szemmaszkom és visszaaludtam 11-ig, mangót, dinnyét és főtt kukoricát reggeliztem, megnézem még a Big Little Lies új, tegnapi részét, és egyetlen fix programom van mára: csontkovács-masszázs délután 4-kor. Azt hiszem, ez méltó indítása a nyári szünetnek.

Itt pedig a reggelimen kívül az új, műanyag strandbirkim látható, sárgát akartam, de állítólag az tavalyi modell, így már nem kapható, ezért ezüst lett, mint a körömlakkom - mondjuk ez is nagyon tetszik, és iszonyúan kényelmes csattogni benne. 




5 megjegyzés:

  1. Atyaég, de jó neked! Icipicit irigyellek, a szabadságot főleg.

    VálaszTörlés
  2. Szió:) Egészen véletlenül nem lehetséges, hogy én követlek Téged instagramon teljesen függetlenül attól, hogy pár napja találtam rá a blogodra? Csak mert nekem nagyon úgy rémlik, hogy tegnap valakitől láttam egy Külkerpark insta-sztorit, de rá nem jövök, hogy kitől, és ez most nagyon felkeltette az érdeklődésem!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem posztoltam róla:) jó kis hely, ajánlom!

      Törlés
    2. Hmm, akkor csak kicsi a világ, és valaki más is ott volt a hétvégén. :) Majd ellátogatok én is:)

      Törlés
  3. Nem tudom ismered-e ezt a retro strandot,kevésbé felkapott és olcsóbb hely a 17/19/41-es végállomásánál: https://www.obudasport.hu/letesitmenyeink/obudai-strand

    VálaszTörlés