2019. július 31., szerda

non-dairy ice cream and the space cowboy

Nagyon ritkán eszem fagyit, nem is annyira lelkesedem érte, de főleg a tej miatt nem. Most már sok helyen van tejmentes fagyi, van vegán Magnum, meg egy csomó jégkrém vizes alapú, kb szörp lefagyasztva, de annyira meg nem fontos nekem, hogy ezeknek utána menjek. Barninak szoktam venni itthonra Carte D'or vaníliás jégkrémet, azt megeszegeti gyümölccsel meg juharsziruppal, de én az én hasamnak az gyilkos lenne, ezért nem eszem belőle, meg nem is annyira kívánom. Mondjuk a váci Desszertszalon kapros túró fagyija miatt én is elcsábulok nyaranta néhányszor, az nagyon finom. Barni meg mindig sajnál engem, hogy de vegyünk olyan fagyit, amit én is ehetek. Valamelyik nap betévedtünk egy különösen jól felszerelt Sparba, és ott puszta kíváncsiságból megnéztem, milyen választékuk van - hát, durva.


  • A joyának voltak kókuszalapú fagyijai, csokis és mangós, ITT írtam is róluk, de aztán azok eltűntek. Most viszont az alpro villant, ők a szójára építenek, mogyorós csoki és vanília ízűt találtam. Nagyon jók. 








  • Ha bárhol van mangó fagyi, mangós testápló, mangós bármi, vagy egyszerűen mangó, én veszek, ez a kedvenc gyümölcsöm. Ez egy mangó sorbet, vizes cucc, tele van mangó darabokkal, csodálatosan finom. Nincsen benne tej. Carte D'or.




  • És a legdurvább: tudtam, hogy a Ben&Jerry's-nek van vegán vonala, de azt nem, hogy itthon is lehet kapni, simán a Sparban. És ráadásul ez a(z egyik) kedvencem, Chunky Monkey, banános jégkrém dióval és csokidarabokkal. Barni teljesen odavolt, hogy mennyire jó - hát, igen.


A zsákmány a Rózsakert bevásárlóközpontból, a füge pedig anyukám kertjéből.


A Jamiroquai póló pedig kb 20 éves, egy barátommal csináltattam, Jamiroquai-buzi voltam, minden számnak tudom a szövegét. Egy kolláganőm mesélte, hogy pár hete voltak Prágában koncerten, Jay Kay meghízott és tokája van, valamint volt egy autóbalesete, amiben elég komolyan megsérült, és ezért már nem táncol. :(

4 megjegyzés:

  1. Én is a pólót szúrtam ki :-D kamaszkoromban szerettem ezt a zenét <3 :-) https://www.youtube.com/watch?v=4JkIs37a2JE

    VálaszTörlés
  2. Intersparokban tavaly volt NoMilk markaju. Abbol en is a mangosra voltam rakattanva, de nekik is van tejmentes "tejes" fagyijuk, tehat csoki stb
    Nagyon rendben van az osszetetele is

    VálaszTörlés
  3. Látszik, mennyire nem hallgattam, hallgatok zenét... Azt hittem, a pólón egy hintázó ördög van.

    VálaszTörlés
  4. A Lidlben is van sajàtmàrkàs mangós sorbet, nagyon finom! :) Plusz a Fragolàkban a vegàn fagyik szuperek.

    VálaszTörlés