2022. május 4., szerda

citrompite 💛

Ez most a kedvenc sütink. Nagyon régóta keresek egy citromos lepényt, amit még Genfben ezerszer megsütöttem, de nem mentettem le, és a link sem működik már sajnos. Végül Bernuskánál találtam egy hasonlót, egyszerűbb is, mint az a régi recept volt, és isteni a végeredmény, még aznap el szokott fogyni. Nagyon szeretek citrommal sütni, azért is, mert csodás illata van tőle az egész lakásnak. Tapasztalatom szerint a recepthez képest dupla, tripla mennyiségű citromlével /citromhéjjal még finomabb. Mert ha citrom, akkor legyen kövér durván citromos, nem?


not my photo, mert nem fotóztam le:(, de pont ugyanígy néz ki. 

5 megjegyzés:

  1. De jó, hogy írsz! 😀 És teljesen egyetértek, most nálunk is ez a nagy sláger (a közeli kávézóban láttam, utána kerestem receptet még februárban)! https://receptkiraly.hu/citromos-pite/ mi ezt sütjük, ez is zseniális!

    VálaszTörlés
  2. A citromos dolgok a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj ez nagyon jól néz ki. Eláruljátok nekem, hogy mit kell a citromhéjjal csinálni, hogy használható legyen - úgy rémlik vegyi anyagokkal van kezelve. Vagy hol kell nem kezelt citromot venni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a lidlben például ki van írva, hogy a héja emberi fogyasztásra alkalmas/nem alkalmas.

      Törlés
    2. Ah sosem figyeltem. Szuper, köszi. Igazából mióta ezt hallottam egyszer (jó régen) azóta csak a citrom levével mertem mindig foglalkozni.

      Törlés