2022. május 5., csütörtök

ESZKA

Egyszer, pár évvel ezelőtt írtam már az Eszkáról, de azóta sem vásároltam tőlük - egészen mostanáig. Kiköltöztek egy időre a városból, ahol számomra elérhetetlenek lettek, de gondolom, hogy mások is így lehettek ezzel, mert 1-2 hónapja visszaköltöztek a belvárosba, a Nyár utcába. Én pedig úgy döntöttem, hogy elég régóta csorgatom a nyálam a kabátjaikra (persze csak képletesen), megérdemlem, hogy az uncsi, szürke tavaszomat feldobja egy hosszú, meleg, egyedi színfolt, amivel kitűnhetek a tömegből. Azt is látom, hogy a kommentekben megbeszéltük anno, hogy 27e egy kabát - hát, mostmár 40 ezer, de cserébe vannak ruháik meg nadrág-pulcsi szettjeik is. 

Barninak volt egy laza napja, Dani pedig épp megőrül a vonatokért, úgyhogy kibandukoltunk a vasútállomásra, hogy felüljünk egy emeletes vonatra, kicsit tekeregjünk Budapesten, ebédeljünk, meg meglepjük Barni anyukáját a munkahelyén és meghívjuk egy kávéra-sütire. Én meg kaptam a lehetőségen, és elcsábítottam a kiscsaládot a Nyár utcába is, hogy a Facebook oldaluk és a webshopjuk mindennapi bámulása után végre megtapogathassam a kabátokat élőben is, és ha van olyan, amivel szerelembe esek, akkor ne jöjjek ki üres kézzel. 

Dani teljesen megőrült bent, végigsimogatta ő is a gyönyörű színes darabokat, és teljesen határozottan mutatott rá a kedvenceire, hogy ezt válaszd, mama! Végül rengeteget felpróbáltam, az látszott, hogy elég egy kisebb méret, és hogy a hosszabb állású, kicsit vékonyabb, inkább kardigán-szerű, élénk színű darabok állnak nagyon jól. Eredetileg egy semlegesebb színt akartam, hogy jobban tudjam kombinálni, de végül egy narancssárgát választottam, és imádom. Tegnap is rajtam volt, összefutottam egy barátnőmmel, és mesélte, hogy nem is engem ismert meg először, hanem azt szúrta ki, hogy mennyire jó kabátja van ennek a csajnak... Jé, ez a Milonka! Rengetegen megnézik, imádom, hogy újra rocksztárnak érezhetem benne magam. 






9 megjegyzés:

  1. Csodás! És micsoda színorgia főleg az első fotó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja igen, naplemente előtt készült a fotó, gyönyörűek voltak a fények, golden hournak hívják ezt az időszakot

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a kabát. És az első fotó kifejezetten olyan amire azt szokták mondani, hogy tuti photoshop. Gyönyörű! Milyen víz ez? Csodálkozom hogy ilyen zöld.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig szokott ilyen lenni, ez a Balaton.

      Törlés
    2. Nahát! Nem sokat voltam a Balatonon egyébként, teljesen meglepett.

      Törlés
  3. Fú, nagyon irigy vagyok, egy ideje én is álmodozok egyről, csak félek, ez egy törpepincsernek nem áll jól.

    Mici

    VálaszTörlés