2022. november 23., szerda

new

Mindketten Oral-B fogkefét használunk, az enyém kb 10 éves - feltűnt, hogy már nem olyan virgonc, mint új korában, de hát ki az? Viszont valamelyik éjjel arra ébredtem, hogy valami zúg. Barni pont nem volt itthon, hajnalig dolgozott, egyedül voltunk Danival, így konkrétan szívrohamot kaptam, hogy mi lehet az. De mivel nem hallottam semmit, úgy döntöttem, hogy biztosan álmodtam. Majdnem elaludtam már, mikor megint meghallottam a zúgást, ekkor már egyértelmű volt, hogy valami tényleg zúg. Nagyon megijedtem, és eltelt egy perc, míg rájöttem, hogy a fogkefém indult be, akkor már másodszor, a fürdőszobában. Bementem, kicsit horrorfilmesnek találtam a dolgot, kikapcsoltam, majd visszafeküdtem. Ez még kb 5x megismétlődött, nagyon ijesztő volt, tudtam, hogy csak biztosan elromlott, de akkor is, ez annyira tipikus horrorfilm-elem, nem? Ráadásul nem tudtam mit csinálni, mert nem elemes, meg kell várni, míg lemerül. Végül kivittem a spejzbe, belecsavartam egy kabátba és visszafeküdtem aludni, persze jó hosszú ideig nem sikerült. 

Ma vettem magamnak egy új fogkefét, le is volt árazva - és úristen, annyival jobb! Sokkal gyorsabb és erősebb, örülök, hogy lecseréltem a régit. Mondjuk vicces volt, mikor bementem a Euronics-ba, Dani előttem gyalogolt, ránézett a pénztárnál álló eladókra, és drámai komolysággal közölte velük, hogy a mamának elromlott a fogkeféje! Ők meg azonnal vették a lapot, hogy neeee, komolyan? Ugyanez a cipőboltban, ott a vásárlókat találta meg: a mamának kell egy cipő!  Sosem unatkozunk. 

A másik szuper dolog, amit lőttem, az egy papucs. Annyira tetszik, hogy azóta vettem másnak is karácsonyra. Úgy kezdődött, hogy imádom az UGG csizmáimat, és szerelmes vagyok a papucsaikba is, de kinek van 30-40e forintja egy papucsra? Pedig úgy szeretnék az új lakihoz egy új, meleg papucsot. Na, és a sógornőm vett a CCC-ben hasonlót az ár töredékéért, és én is rendeltem magamnak. Puha, meleg, nagyon kényelmes és szerintem gyönyörű is. Tökéletes karácsonyi ajándék anyukáknak, lánytesóknak, barátnőknek, nem? 





Imádom. ❤️

5 megjegyzés:

  1. Az én fogkefém is 10 év után önműködő lett. Éjjel sikeresen bekapcsolta magát, amíg nyaraltunk Senj-be. Az apartman icipici volt (10nm), így az ajtó előtti virágládában merült le. Reggel aki arra járt, biztos gondolta, hogy bolond magyarok fogkefét ültetnek... :)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk van egy szirenazni tudó játék tűzoltó autó, és újabban időnként magától bekapcsol. Kizárólag éjjel teszi ezt. A speizban tartjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős, de az első ilyen eset után én egyszerűen kivettem belőlük az elemet éjjelre.

      Törlés
    2. Ezt szét kéne csavarozni, es ezt eddig nem sikerült megugrani :)

      Törlés