2022. december 8., csütörtök

kezdőőőődik

Felfújtuk a pofánkat és eldöntöttük: hétvégén költözünk. Mire várjunk? Van két lámpa, ami csak a jövő héten jön meg, zuhanyfülkénk pedig nem lesz januárig, de ezeken már nem múlik semmi. Nagyon jó érzés pakolni, óriási meló, de gyorsan megvan a látszatja. 3 napom lesz rá, vasárnap a nagyobb bútorokat is átvisszük, bár gondolom, akkor még nem alszunk ott, talán hétfőn vagy kedden. Végül nem béreltünk költöztetőket, apránként átautóztatjuk a nagyját, vasárnap meg lesz egy kör baráti teherautó és egy kisbusz, azt gondolom, hogy így meg is leszünk. Mondjuk azt nem látom, ahogy a srácok felcipelik a monstrum tálalót meg az ágyat a lépcsőn, de hát ez van, valahogy megoldjuk. Hétvégén közben takarítani is kell persze, és hát ne legyünk naivak: jelenleg még nagyban zajlik a meló, de tényleg a legutolsó apróságokat csiszolgatják. És nagyon jó látni, ahogy összeáll minden végre. 

Tegnap bementünk a telekomhoz, már több mint egy éve lejárt a hűségem, de nem kötöttem szerződést, mert tudtam, hogy most kelleni fog internet, TV meg minden, és ha egyszerre írsz alá 2 év hűséget mindenre, az egészre adnak 30% engedményt. Mondjuk ez tök jó, az elmúlt 1 évben viszont olyan szar csomagom volt, hogy többet fizettem csak a telefonra, mint most a korlátlan telefonra-mobilnetre, az internetre és a TV-re fogok. Igazán megérte eddig halogatni a cserét. 

Nagyon sok könyvet kiszortíroztam a két nagy könyvespolcomról, ami szomorú, de nem látom értelmét, hogy tovább vigyek olyan dolgokat, amik nyilvánvalóan csak porosodni jönnének velünk. Ráadásul az a terv, hogy kettőnk könyvei ráférjenek az én két könyvespolcomra, úgyhogy Barni is szelektál majd. Daninak viszont saját könyvespolca lesz. El tudom képzelni, hogy majd bizonyos kötetek kellenek majd később, mert nem tudom: lehet, hogy Daninak majd kötelező olvasmány lesz az Odüsszeia például, vagy az Egri csillagok (azt mondjuk pont megtartottam), de majd akkor elolvassa kindle-ön. Csak azokat a könyveket tartottam meg, amikhez kötődöm valami miatt, és így nem volt nehéz válogatni. Itt Vácon van egyébként egy telefonfülkéből lett közkönyvtár, és láttam, hogy szinte üres, úgyhogy az újabb, kicsit mainstreamebb darabokat el fogom vinni oda, hátha más is örömét leli bennük, vagy a fa alá kerülnek másoknál.

A legjobban azt várom már, hogy kifelé pakoljunk az új lakásban. Hogy az legyen a kihívás, hogy mindennek találjunk új helyet. Teljes rejtély, hogy mit rejtenek az eddig raktárban tárolt dobozaink, szóval lesz sok meglepetés. De például a narancssárga Ykra hátim pont egy éve nem láttam, szóval alig várom, hogy újra egyesüljünk, a fehér mintásat már nagyon unom, meg hát az nem egy téli darab. 


hiányzol, háti!


itt még javában terhes voltam


6 megjegyzés:

  1. Jajj de izgi, a kipakolás szerintem olyan jó, belakni egy új helyet. Remélem minden sikerül úgy, ahogy tervezitek

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó :) hajrá! Esetleg lesznek before-after képek? Imádom az olyanokat :D

    VálaszTörlés
  3. Fú ez már nagyon jó és izgi! Remélem a nagyján már túl vagytok! Enjoy!! ❤️
    Mi július óta lakunk bent és most lettünk teljesen kész ill. pont a lámpák még hiányoznak. Csak a fiúknál vannak rendes lámpák, a többi helyiségben csak körték lógnak. És az a durva, hogy annyira megszoktuk, mi már észre sem vesszük.

    VálaszTörlés
  4. Idegösszeomlás és PTSD mentes, jókedvű pakolást kívánok nektek. Amúgy meg Karira új lakás, ez zseniális! <3

    VálaszTörlés