2022. december 4., vasárnap

soul kitchen

Éééés kész a konyha. Nagyon izgultam, meg voltam illetődve, mikor átvettük és végigmutogatták, hogy mit kell tudni róla, Barni meg is állapította, hogy úgy tűnt, nem örülök neki... Azóta viszont rengeteg órát töltöttem a konyháról készült képek tanulmányozásával és tervezgetéssel, szóval szerintem nem maradtak kétségei. Már meséltem, hogy nem követtem a mostani trendet és modern, teljesen fa lett a bútor és a munkalapok is. Egy nagyon erezett fát választottunk ki a kb vágódeszkányi minták közül, a weboldalakon látható filterezett, fényezett képek pedig nem adták vissza az igazi színt, szóval szerintem eléggé vakon voltunk, hogy milyen lesz a végeredmény. Hétfőn, mikor megjött, és megláttam a csomagolásból kikukucskáló lapokat, nagyon megijedtem, hogy basszus, ez nagyon sötét, aztán jött Barni, és ugyanez volt az első reakciója. Hát mindegy, ez van, gondoltam, de szerencsére a térben, nagy felületen már szuperjó, karakteres, gyönyörű. Viszont sok zárt szekrény van, a hűtő is beépített, kicsit szigorú az összhatás, fel kell majd dobni lámpákkal, gépekkel, növényekkel. Biztosan sokat dob rajta, ha fent lesz a csempe, meg a lámpák. Valami ilyen hangulat a cél, csak ennél vidámabb: 

2 megjegyzés: