2023. január 13., péntek

farewell

Barninak tegnap éjjel meghalt az Apukája. Nagyon megvisel mindenkit, de mégis, kicsit megkönnyebbülést hozott, hogy elment, hiszen annál rosszabb, ahogyan az elmúlt 5 hónap telt, semmi nem lehet. Csak a saját érzéseimet tudom elmesélni, de bármikor belegondoltam, hogy mi éljük az életünket, jövünk-megyünk, nevetünk, találkozunk, ő pedig egyedül fekszik egy kórházi ágyon, abszolút nem érti, hogy mi történik vele és szenved, az borzalmas volt - és nem tudtunk mit tenni, senki nem tudott. Most legalább tudom, hogy békében van. 

Danit elvittem Anyuékhoz, tegnap ott is aludt, délután Barni Anyukájánál voltunk együtt, este pedig megittunk két üveg bort és beszélgettünk, sírtunk. Barni nem az a típus, aki könnyedén beszél az érzéseiről, de tegnap nagyon sok dolgot ki tudott mondani, és szerintem mindkettőnknek megkönnyebbült egy kicsit a lelke, el tudtunk búcsúzni. 

32 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom, nehéz lehet most mindenkinek. Nyugodjon békében! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom, amin keresztülmentetek mindannyian... Őszinte részvétem! 🖤

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom 🖤 Őszinte részvétem, megnyugvást a családnak.

    VálaszTörlés
  4. Nyugodjon békében. A családnak erőt és megnyugvást kívánok.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, nagyon sajnálom, őszinte részvétem a családnak.
    🖤

    VálaszTörlés
  6. nagyon sajnálom Milonka, részvétem 🖤

    VálaszTörlés
  7. Megnyugvást kívánok mindenkinek. 🤍

    VálaszTörlés
  8. Sajnálom Milonka, részvétem!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon sajnálom ezt az egészet 🖤

    VálaszTörlés
  10. mindent és még annál is többet megtettetek érte, most már biztosan békében nyugszik és egy felhőről nézelődik vidáman, Barniék pedig remélem, hogy csak a szépre emlékeznek majd belőle! részvétem nektek és nagy ölelések!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon sajnálom, részvétem.

    VálaszTörlés
  12. Részvétem. A távozónak és az itt maradóknak is megnyugvást!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon sajnálom, együttérzek veletek.

    VálaszTörlés
  14. Ó, Milonka, őszinte részvétem!!!
    Apukámat több, mint 1 évig ápoltuk otthon anyukámmal (agydaganata volt). A végén már kórházban volt, de hónapok óta nem tudott magáról. Még megvárta a kisebbik hugomat, hogy hazaérjen külföldről és aznap meg is halt. Pocsék érzés volt, de valahol meg könnyebbség, hogy nem szenved, és mi sem szenvedünk.

    VálaszTörlés
  15. Őszinte részvétem 🖤 nagyon nehéz lehet, de értem a megkönnyebbülés részét is. Ölellek benneteket 🖤

    VálaszTörlés
  16. Nagyon sajnálom, öszinte részvétem!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon sajnalom, részvétem!

    VálaszTörlés
  18. Őszinte részvétem. Nagyon nehéz volt a vége neki is, nektek is.

    VálaszTörlés
  19. Vigasztalódást és sok erőt kívánok az egész családnak, Milonka!

    VálaszTörlés
  20. Őszinte részvétem, és megnyugvást kívánok a családnak. Ölellek.

    VálaszTörlés
  21. Nagyon köszönjük mindenkinek! ❤️

    VálaszTörlés
  22. Őszinte részvétem. Megnyugvást kívánok nektek.

    VálaszTörlés