2023. június 2., péntek

souvenir

Hétfőn, amikor Barni hazatért a beteg és igencsak nyűgös kiscsaládjához, két kicsi, pandás kávéscsészét hozott nekem, és egy szintén pandás konyhai időzítőt. mikor néhány éve Genfben volt egy barátjánál, Victora's Secret bugyikat kaptam. Nem tudom, ez mit árul el a kapcsolatunk változásáról.

Ja, és még hozott két üveg pisztáciakrémet, ami kicsit olyan, mint a nutella, csak nem olyan édes, és hát tömény pisztácia, isteni finom. Tudom, hogy lehetne croissant-ba meg macaronba tölteni, de mi csak szimplán kiskanállal tömjük magunkba. 






2 megjegyzés:

  1. Úristen, Legami kávéscsésze? Indokolatlanul sok pénzt szoktam olykor elkölteni a webshopjukban. :D

    VálaszTörlés
  2. de cuki csésze és a pisztáciakrém baromi jól hangzik, bár nevettem az ajándékok változásán de igazából én ezeknek jobban örülnék, mint a dizájnerbugyinak - mondom ezt kisgyerekes anyaként :''DDDD

    VálaszTörlés