2023. október 2., hétfő

az én sk kopogtatóm

Imádom az ajtókra akasztható koszorúkat, kopogtatókat, csomó virágost követek, akik ilyesmiben (is) utaznak (Bloomio, Flowerpower stb). Gondolhatjátok, hogy nekem a kopogtatókból is a színesek tetszenek, de ritkán látok olyat, ami igazán az én világom. Szombaton végül elmentem egy koszorúkészítő workshopra, amit a Flowerpower rendezett (ők egy álomszép virágbolt-kávézó a Kiss János altábornagy utcában), és elkészítettem a sajátomat, végre olyat, ami teljesen az én világom: zöld alapon (lehetett őszies, száraz alappal is dolgozni) színes, festett száraz virágok.





 



Nagyon tetszik a végeredmény, gyönyörű lett vele a bejárati ajtónk. De a legfontosabb, hogy iszonyúan élveztem a készítés folyamatát, igazi kikapcsolós, zen flow élmény volt. Most, hogy már tudom, hogy készül, szeretnék venni néhány alapot meg virágokat, és itthon csinálni majd még néhány különbözőt, kísérletezni - már van egy csomó ötletem a különböző kopogtatókra. Alig várom!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép valóban, egyenesen jókedvű.
    Ajándéknak is tökéletes, ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett ❤️❤️❤️
    Ez annyira jó program, magyon mennek én is. A régi munkahelyem minden évben volt adventi koszorú készítő workshop, jött egy profi virágos, hozott mindent, ami szükséges, imádtam

    VálaszTörlés
  3. Fú ez gyönyörű lett!
    És szuper ajándékötletet adtál 😉

    VálaszTörlés
  4. úristen, mennyire szép, sose volt gondolatom a virágos kopogtatókkal kapcsolatosan eddig, de most egymerő vágyakozás lettem :)))

    VálaszTörlés