2024. március 12., kedd

az vagy, amit megeszel

Már rég rájöttem, hogy a családból egyedül engem foglalkoztat, hogy milyen kaja kerül az asztalra, én hülye tervezgetem, kitalálom, bevásárolok, előkészítem, megfőzöm, ízesítem, tálalom, ők meg megeszik, tökmindegy, mi az, finom-e, szép-e, különleges-e. A párizsis kiflivel pont akkora sikert szoktam aratni mint a Jamie Oiveres csilivili kajákkal. És a legdühítőbb, hogy 5 perc múlva már nem is emlékeznek, mit ettünk. Kár beléjük tényleg. 

Én bezzeg értékelném, de engem senki nem próbál meg lenyűgözni semmilyen ennivalóval. Bár Barnitól egy kis üveg Bailey's-t kaptam nőnapra, az mondjuk talált. 

Ha esetleg valaki szeretne udvarolni az ízlelőbimbóimnak: a Chez Dodoban lehet kapni pisztáciás-madártejes macaron tortát. 



Ez meg a reggelim mostanában: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése