2024. március 5., kedd

groundbreaking morning

Mi legtöbbször autóval szoktunk oviba menni, mert szeretek 8-ra odaérni, de 6.20-kor kelünk, kell az idő összebújásra, öltözésre, nekem zuhanyra, hosszú együtt reggelizésre, kávéra, Daninak mesenézésre a reggeli mellé, neki kell negyed óra a wc-n, és utána tudunk indulni, 8 előtt pár perccel szoktunk. Legutoljára Barni töltött ablakmosó folyadékot az autómba, almásat választott, úgyhogy brutál, őszinte pálinkaillattal szoktak indulni a fagyos téli reggelek. De most már szép idő van 8 körül, süt a nap, ma reggel gyalog indultunk el. Óriási hiszti volt, hogy de autóval menjünk, ő nem akar biciklizni sem, ordítás, krokodilkönnyek. Én nagyon jó vagyok az igazi hisztikben, akarom mondani a kezelésükben (az esti, fáradt csakazértse csinálom, amire kérsz nyűglődést sokkal nehezebben bírom), végtelen megértő, szeretetteljes türelem, egyszer úgyis vége lesz alapon - szerencsére ritkán van tényleg nagy őrjöngés. És tényleg, az utca végén már éreztem, hogy nem nekem kell markolnom az ő csuklóját, a kicsi, meleg ujjacskák belesiklottak a tenyerembe. Beszélgettünk, választhatott többször is, hogy merre menjünk, megsimogattuk a kutyákat a kerítések mögött., nem siettünk Nekem nagyon jólesett sétálni vele, szerintem neki is. Beértünk kb negyed óra alatt, megnéztük, mi lesz az ebéd (ahogy mindig), és most először nem kért, hogy mondjam el az óvónőknek, amit mindig el kell (hogy mennyit alszik és hogy mikor jövök). Egy korszak véget ért.

Amilyen rosszul indult, olyan jó reggel volt, nekem ez akkora sikerélmény ilyenkor. 

11 megjegyzés:

  1. Szuper ajándék nekünk Tőletek - ez az anya-fia kép. Nagyon köszönöm:)))

    VálaszTörlés
  2. úristen, hát nálatok már nyár van? így süt a nap? ilyen zöldek a fák??
    nekem a kedvenc bölcsibeutam a közös buszozás (gyalog túl messze lenne), az mindkettőnknek igazi érdemi együttlét beszélgetéssel, nézelődéssel. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neem, ez egy tavaly őszi ovibamenős kép:D

      Törlés
    2. huhh, akkor megnyugodtam! :D (nyilván kiszúrtam a lényeget)

      Törlés
  3. Cukik vagytok! Köszönöm,hogy megosztottad🥰

    VálaszTörlés
  4. ♥️ (a brutál, őszinte pálinkaszagnál felnyerítettem a vonaton...)

    VálaszTörlés