2024. október 7., hétfő

hétvége, chill, banánkenyér

Szegény laptopom, már egy percet sem bír ki anélkül, hogy hálózatra ne dugnám. Tulajdonképpen van egy túlkoros, ám még mindig igen csinos asztali gépem, remélem, még egy darabig nem kell lecserélni. 

Vasárnap délelőtt elmentünk Daniért, Anyuéknál ebédeltünk, aztán hazajöttünk, Dani aludt a kocsiban. Annyira jó volt a délután, kicsit nyugiban lenni hármasban, játszottunk, sütöttem banánkenyeret, Dani vitt a szomszédoknak. Az alattunk lévő idős házaspár mindig úgy küldi vissza a tányért, hogy valami finomságot raknak bele, sütit, almát, mandarint, diót. Ma reggel úgy várt minket a tányér a bejárati ajtó mellett, hogy volt benne egy halom friss, SK tepertő. Én nagyon ritkán eszem pár szemet, max ha Anya csinál frissen, pedig szeretem puha kenyérrel, sóval, paradicsommal, paprikával, Dani és Barni viszont imádják, szóval jó kis csere volt a banánkenyérért. Ezt szoktam sütni (kb), az enyémben Milka tejcsoki van, nem csokicsipsz (az kinek van otthon?), a tetejére pedig ráteszek egy egész, hosszában félbevágott banánt, van benne sok kardamom, és a tetejére csurgatok juharszirupot. 

Este meg próbálni mentem, nem szeretem ezt a vasárnap esti időpontot, jó lenne ilyenkor otthon lenni, lezárni a hetet, készülni a következőre, mert a hétfő reggelek mindig nehezek. De megfürdettem Danit korán, hogy Barninak már ne kelljen, hajat mostunk, vacsiztunk, aztán otthagytam őket, hogy még egy picit tudjanak játszani, aztán az esti mesélős-elalvós rutint már kettesben csinálták. Ilyenkor 11 körül szoktam hazaérni, mindenki alszik, én meg fel vagyok mindig pörögve a zenéléstől meg a társasági élményektől, van éjfél, fél 1 is, mire ágyba parancsolom magam és el tudok aludni. 

a konyharuha még Anyukám háztartásából származik, már gyerekkoromban is megvolt - ó, ha mesélni tudna!

10 megjegyzés:

  1. Szépen írtál a konyharuháról,ami Anyukád háztartásából való!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! azt hiszem az ember a korral egyre jobban értékeli az ilyesmit:)

      Törlés
  2. Annyira jó poszt 💛🧡🤎
    én is mindig sima csokikat török bele sütikbe és még sosem vettem csokicsipszet. nálunk mondjuk nem szokott olyan lenni a csillagállás hogy legyen itthon puha banán ÉS csoki egyszerre (a csokik megevődnek magukban mielőtt sütikben végezhetnék) ezért én diót szoktam beletenni és volt hogy barnacukros, aprított diós szórást tettem a tetejére ami nagyon fincsi, de a juharszirupos megoldást is ki kell próbálnom majd

    VálaszTörlés
  3. A hagyományos csoki sokkal jobban beleolvad a sütibe, ez sajnos nem mindenkinek jött be nálunk (nekem igen!), ezért már gondoltam arra, hogy vennem kéne csokicsipszet, pedig amúgy nem jó ötlet, mert sokkal rosszabb minőségű csoki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy most, hogy mondod, tényleg beleolvadt a Milka (a szomszédoktól kaptuk), és ez tényleg nem olyan jó így! A sima lidlis tejcsoki, amit én normál esetben tartok itthon, viszont egyben marad, és finomabb is, mert nem annyira édes.

      Törlés
  4. Nàlam mindig van itthonl csokicsipsz, nnna (kivéve, mikor valaki felzabàlja, mert nem talàl más édességet😄).
    Hú, én is csinalok banànkenyeret, milyen szépet csinàltàl!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerem azt, mikor a rágcsálók minden ehető édes dolgot eltűntetnek a fiókból! :D

      Törlés
    2. Megcsináltam (csokicsipsszel😄), nagyon finom!

      Törlés
  5. Ugyanilyen konyharuhám van anyukámtól, bár az viseltesebb :))

    VálaszTörlés