2014. március 13., csütörtök

Dress code

Holnap lesz a március 15-i ünnepség az iskolában. Rajtam 10 éve nem volt kokárda, de nem is ezzel van a baj, mert egy fél napra fel tudom venni, hanem hogy megkérdeztem a kolléganőket mi a dress code, és azt mondták, semmi különös, fekete alsó, fehér blúz. Öööö. A fekete szoknya még oké is, de nekem nem hogy fehér blúzom, de még fehér felsőm sincsen. Esetleg meg tudok jelenni teljesen feketében, vagy színes szoknyában és fekete felsőben, netán cicamintás ruhában. Fogalmam sincs, mit vegyek fel. 

Update: ha van kedvetek, lehet szavazni. 





Ezeken kívül még a sima fekete egyberuha opció van. 

24 megjegyzés:

  1. Légyszi írd majd meg, hogy hogyan oldottad ezt meg! :)

    VálaszTörlés
  2. hát akkor csupa feketében...

    VálaszTörlés
  3. A fekete-kék is tökéletesen megfelelő, sőt én preferálom még komolyabb meetingeken is a rendkívül formális fekete-fehérrel szemben. Csak ne legyen telített szín, inkább pasztelljellegű. Fehér gyöngy fülbevaló (kicsi, nem azok a nagyok) is segít a hivatalos elegancia irányába. Végső esetben valóban lehet csupa feketében menni, ehhez esetleg egy színes sál, amolyan kis selyemkendő légikísérő jelleggel megkötve teljesen jó.

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Tulajdonképp ahhoz a szoknyához kokárdát sem kell felvennem, ő maga egy nagy kokárda :)

      Törlés
  5. Elsőőőőőő! Most def elsőőőőőőőőőőőő!
    Amúgy szerintem a full fekete is teljesen jó, nálunk egy csomóan abban mászkáltak ünnepélyeken a tanárok.
    Amikor én tanítottam suliban, elkövettem azt a hibát, hogy előgubiztam egy fehér blúzt - pont úgy néztem ki, mint az elsősök :P

    VálaszTörlés
  6. fú nekem az utolsó iszonyatosan bejön :)

    VálaszTörlés
  7. ú, ez a harmadik szoknya nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem legyen inkább az, hogy elviszed mindegyiket és szünetekben átöltözöl :D Olyan lenne, mint egy nagykoncert átöltözéssel meg minden

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, jó!:) végülis igazad van, valamivel nekem is szórakoztatnom kell magamat.

      Törlés
  9. de ugye majd a bal oldalra tűzöd a kokárdát?
    Szerintem az első szoknya akkor lenne rendben, ha nem példát mutató tanárként szerepelnél az adott szituációban, hanem csak egy sima munkahelyre mennél.
    Itt viszont nagy a felelősséged, hiszen te vagy mindenki szeretett Ilonka tanárnője. a Felnőtt. A gyerekeknek követendő példa(kép).
    És hogyan várjuk el a diákoktól hogy tiszteljék ezeket az ünnepeket, meg a történelmet, meg a hazájukat, meg a többi embert,
    ha nem mutatjuk meg nekik hogyan kell. És ha a kolléganők azt mondták fekete-fehér, akkor az ne piros-barna-kék legyen.
    Már a suliban is bosszantottak azok a fiúk, akik fekete ünneplőnadrághoz, meg fehér inghez fehér sportcipőt húztak, mert ők nem vesznek fel mást, meg kosarasok, meg akármik.
    Szerintem az nem cool. Csinosan, az ünnephez méltóan felöltözni sokkal coolabb.
    Ugyanakkor lehet, hogy túlreagálom.. belátom..

    üdv.: egy érzékeny, rigolyás vénkisasszony

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem az csak a fotó miatt tükröződött, és bal oldalt van az :)

      Törlés
  10. A második színösszeállítása a dress code-nak megfelelő.
    Én a harmadikban mennék. Imádom azt a szoknyát.

    VálaszTörlés
  11. 2.
    persze mind cuki, de a 2. még NAGYON csinos is!

    VálaszTörlés
  12. én szeretnék a cicás egyberuhára szavazni, de látom az kiesett. ebben az esetben első!

    VálaszTörlés
  13. Már későn adom le a voksom, de engem az 1. és a 3. szoknya rabul ejtettek teljesen, meseszép mindkettő. Az ünnepnek való tiszteletadás meg elég baj, ha egy dress-code által meghatározott színösszeállításon múlik...
    Remélem valami igazán Ilonkásban mentél. :)

    VálaszTörlés
  14. Köszi mindenkinek a véleményeket, végül a 3.-ban mentem, és természetesen a bal oldalra tűztem fel a kokárdát. Még felvettem egy kis vékony fekete kardigánt, és hálistennek megnyugodtam hogy jól öltöztem fel, mert egyrészt többen is feketében, vagy fekete ruhában, fekete-fehér kosztümkabátban vannak, másrészt több embert is megkérdeztem, és szerintük teljesen az alkalomhoz öltöztem. A szoknyámat már vagy 20-an megdicsérték, még a diákok is, tényleg gyönyörű darab. Nagyon régi, a kedvenc szegedi turkálómból származik.

    VálaszTörlés
  15. egyik szebb, mint a másik; de ha fehér felső-fekete alsó a mondás, akkor No.2.

    VálaszTörlés
  16. persze én is lekéstem a szavazást:) megnéztem volna a kollégák arcát, amint belibbensz a cicás ruhában :)

    VálaszTörlés
  17. 2. vagy 3. (a 3. felé billen a mérleg, az a szoknya eszméletlen jól néz ki)

    VálaszTörlés