2014. május 3., szombat

A kiskutya szobor

Már régóta tervezgetem, hogy a 2000 forintos, bűnronda ikeás dohányzóasztalommal ki kellene találni valamit, vagy legalábbis lecserélni az ezer éves indiai terítőt, amit utálok, és semmilyen szempontból nem megy a lakásomhoz. Nos, tegnap beszabadultam a H&M Home-ba, és megtörtént a Nagy Átalakítás.

Before:



After:



És a hangulat:


A terítő egyébként párnahuzat, de méretben és stílusban telitalálat szerintem (már ami az én eklektikus, színkavalkádos ízlésemet illeti). És igen, az ott egy fémszínű kutyaszobor. Ha esetleg bárki dilemmáznia a H&M-ben, hogy ki lehet ennek az ökörségnek a célközönsége, én vagyok. 

22 megjegyzés:

  1. Ilyen van, hogy H&M Home? Én ökör meg a többszázezres szőnyegeket nézegetem az interióban...
    megyek nyomozni, errefele is van-e.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És van, banyek. De azt hiszem, maradok az interio-nál...

      Törlés
    2. Szőnyeget én kizárólag innen vennék: http://society6.com/rugs

      Törlés
    3. Megnéztem, az összes mintás (némelyik igen hajmeresztő), plusz a legnagyobb méret 4 x 6 láb, hát az gyakorlatilag 1.20-szor 2 méteres, az nekem icipici ide.
      Most ezekkel szemezek:
      http://www.interio.ch/de/wohnen/wohnen/teppiche--vorhaenge--rollos-und-vorhangzubehoer/concord/pp.14508000
      (ez nagyon pihepuhának néz ki, de ebből is kettő kellene)

      vagy a jó méret
      http://www.interio.ch/de/wohnen/wohnen/teppiche--vorhaenge--rollos-und-vorhangzubehoer/cashew/pp.14506900
      ez nagy bánatom, hogy miért nincs narancssárgában, narancssárga-szőnyeg-mánia van éppen.

      Törlés
    4. jaj Ilonka én úgy imádok ezen az oldalon mindent! de ők nem szállítanak ide. :( (mondjuk a saját érdekemben lehet, hogy jobb is, különben már nagyon szegény lennék, de baromi sok szőnyegem meg zuhanyfüggönyöm lenne és nagyon kevés pénzem)

      Törlés
    5. Én nem akarlak elkeseríteni, Gyömbérke, de én már rendeltem tőlük, és kurvára szállítanak, időnként ráadásul ingyen! 1 hét alatt itt volt a cucc, és profi minőség (csak még mindig nincsenek bekeretezve, pfff). Alsó kép: http://molnarilonka.blogspot.hu/2014/01/prettiness.html

      Törlés
    6. nekem sose adott ilyen opciót, mit rontok el? :(

      Törlés
    7. nem. :D mermondom úgyse tudok ide rendelni, akkor meg minek.. :D

      Törlés
    8. Próbáld ki, arra is jó, hogy megírják, mikor van free shipping, én is olyankor rendeltem, meg sokszor adnak engedményeket is. Hátha ezen múlik. De mondom, tutira szállítanak, menj neki még1x (már ha szándékodban áll lenullázni a bankszámlád).

      Törlés
    9. regisztráltam. hungary még mindig nincs. :( nem lehetek ennyire láma. :D

      Törlés
    10. Nem te vagy a láma, tényleg nincs már ott Magyarország, agyam eldobom. :(

      Törlés
    11. Thank you for contacting Society6 Support.

      Unfortunately at this time, we are not shipping to Hungary, we are currently looking into improving our area of shipping internationally.

      If your country is not displayed, then we do not currently ship there. We do update this list regularly, so if your country is not listed please check back later to see if it has been added.

      Please let me know if you need any further assistance.

      Sincerely,
      Christine

      Síííírok! :(((((

      Törlés
  2. Ez tökre ötletes. :) És én sem tudtam, hogy van ilyen, Home, megyek is körülnézni, bár a 27 m2-es "új" albérletbe már sok minden nem fér.

    VálaszTörlés
  3. Folyton eltünnek a hozzászólásaim, na majd most. Szerintem állati jól néz ki, hasonló dilemmában szenvedek. Csak nálunk minden zöld és az asztal üvegből van. Nem szeretem. Egyszer szépen el fog tűnni.

    VálaszTörlés
  4. Juj,én úgy szeretem az ikeás kisasztalomat,az első dolog volt,amit a lakásba saját magamnak vettem,szinte fáj,hogy lerondáztad.(na,jó,tényleg nem a legszebb:-)) Nagyon aranyos a nappalid,élvezet lehet a kanapétime,Ilonka.;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánatot kérek, a te asztalkád biztosan sokkal szebb mint az enyém! :)

      Törlés
  5. fú a fekete hímzett párna is <3

    VálaszTörlés
  6. szerintem is telitalálat az új terítő :)

    VálaszTörlés
  7. hopp, ugyanolyan szőnyegem van! ki gondolta volna:)
    ezeknek a gyertyáknak van is illatuk?
    itt én is elkávézgatnék

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már kiszúrtam a képeiden. :) Mondjuk én már nagyon ráuntam. :( Valami illatuk van, de hivatalosan nem illatos gyertyák.

      Törlés