2014. július 11., péntek

Under the weather


Sajna bánatos vagyok, nem tudom, hogy az időjárás, vagy a dolgaim, vagy az, hogy más országok rakétákat lődöznek egymásra, miközben egymásra mutogatnak. Nem vagyok az a típus, aki belesüllyed a rosszkedvbe, fogtam hát a kutyát, miután elintéztem a dolgaimat, és elmentünk mászkálni, gondoltam, ez majd elvonja a figyelmem az önsajnálatról. Előtte mondjuk ücsörögtünk fél órát kint a lépcsőn már felöltözve, mert zuhogott az eső, de aztán elállt, és mehettünk. És nem lett jobb a hangulatom, de úgy tűnik, ez egy ilyen nap. 


Hiányzik a Balcsi(nk)

Bringa+kutya, a legjobb kombináció
Bocs, Lenszi :)
Ő imádott, ameddig vártam, hogy elálljon az eső

Kissé meglepődtem mikor megláttam, láthatólag ő is

10 megjegyzés:

  1. Megint tök jó fotók, tök jó poszt!

    VálaszTörlés
  2. nagyon jók! az a macska....(utolsó kép) :D:D

    VálaszTörlés
  3. hova lett a szép pirospöttyös biciklid?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja zöld. vagy lehet hogy nem is nálad láttam.. ? ajj :D

      Törlés
    2. A pirospöttyös az sosem volt az enyém, az ott állt leparkolva két csaj mellett, és lefotóztam.

      Törlés
    3. Zöld az van. Meg sárga is. :)

      Törlés
  4. Most pedig elolvasom a kencés írásod is, mert nagyon nem 36-nak nézel ki:)

    VálaszTörlés
  5. váááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

    VálaszTörlés