2014. szeptember 25., csütörtök

Bonjour!

Úgy kezdődött a mai nap, hogy lesétáltunk a lépcsőn, kiléptünk az épületből, léptem kettőt, és hasraestem, úgy, hogy a megérkezéskor az orrom úgy egy centire volt a földtől, bár ekkor már rázkódtam a nevetéstől - komolyan, olyan vagyok, mint Panka, az ovis unokahúgom, lejött az összes lazúr a tenyeremről, meg a térdemről is. 

Aztán úgy folytatódott, hogy villamos helyett Bubival mentem a Nyugatiba, elkísért a fotós is, ő a saját bringáján, és a híd közepén hátranézett, hogy nézd, milyen gyönyörű a vár, minden ablaka csupa arany - de én akkor már rég azt figyeltem. Ha arra jártok kora reggel, nézzétek meg ti is, csodaszép, köszi, L. Lidérc.

2 megjegyzés:

  1. :)
    Ezek szerint nem az ellenoldali villamoson kell meglesselek, hanem a kerékpárúton, Bubival. Jegyeztem, pipa. Holnaptól föl is teszem a szemüvegem. Aztán ne lepődj meg, ha valaki kiint a sárga hernyó ablakán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) 99%-ban vili van reggel, csak ma nagyon korán elkészültünk, meg elfogyott a villamosjegyem is. És a héten már nem lesz több Budapest. :(

      Törlés