2015. január 8., csütörtök

Good days

Egyik tök jó nap a másik után - rájöttem a megoldásra, kellene havonta egy két hetes szünet, és ilyen kipihent és energikus lennék mindig. Tegnap Budapesten voltunk, sétáltunk egy óriási szétfagyósat, turbékoltunk, főzőcskéztünk, 8-kor már ágyban voltunk, olvastam,10-kor aludtam. Így még a fél 6-os ébresztő sem okozott túl nagy stresszt. Muszáj volt ilyen korán kelnem, mert ma volt a fotózás a végzősök tablóihoz, és szép hajat kellett magamnak varázsolni, meg némi szolid sminket. 

Ma elmegyünk, és szerzünk Zsigmody klubkártyát, amivel féláron járhatunk majd a Széchenyi fürdőbe, hát mennyire jó már. Mondjuk elég bonyi hozzájutni, de megéri, majd' 5000 forint a belépő, úgyhogy. A forró vízben ücsörgés, meg a szauna a kedvenc hobbijaim közé tartoznak. 

Ma ilyen meglepi uzsit kaptam, awww?




Ez meg a tegnap esti vacsink:  

for him/for her

4 megjegyzés:

  1. Ezt a képet instán is néztem, és nem tudtam rájönni, hogy a bal oldali (nem a saláta :D) az micsodaaaaaaaaaaa? :)

    VálaszTörlés
  2. akkor nem vagyok egyedül, én is azt találgattam, felezett krumplinak tűnik, meg hagyma(?)

    VálaszTörlés
  3. én a krumplikról eddig azt hittem, hogy péksütik aranybarna hátukkal felfelé :D

    VálaszTörlés
  4. Pirosra sült, félbevágott krumplik, meg hagyma.:)

    VálaszTörlés