2015. március 25., szerda

Helyzetjelentés

Nos. Hétfőn megint estig tartó napom volt, diákok este 6-ig. Napközben persze kitaláltam, hogy este majd jóóól elmegyek sportolni valamit, de annyi energiám volt csak, hogy elvigyem a kiskutyát sétálni, átöltözzek szuperkényelmesbe, lemossam a sminkem, csináljak egy zöldség- meg egy gyümölcssalit, feltelepedjek a kanapéra, bekapcsoljam a tévét, és slussz. Viszlát, hétfő! Aztán tegnap én-napot tartottam, anyuéknál ebédeltem, sétáltam a kutyival, elmentünk görkorizni a Duna-partra, de nyilvános helyen nem megy valami jól, aztán jöttek hozzám a kölykök meg apu, csináltam nekik melegszendókat, majd miután elmentek, kitakarítottam, este pedig dolgoztam még, készítettem a feladatokat a versenyre. Most jó nekem.

Örülök: ...a suliban a héten angol nyelvi verseny lesz, amin keményen dolgozunk. Van beugró feladat, a kölyköknek egy ppt prezit kell készíteniük adott témáról. Nekem két induló csoportom van, és segítek nekik felkészülni, meg elkészíteni a feladatokat, és nagyon élvezem a brainstormingot, a kreatívkodást, a lelkesedést. Örülnék, ha kicsit több lehetőségem lenne tehetséget gondozni, de most ez is szuper élmény. Ja, és ma a nyolcadik órámat előrehozhatom a negyedikbe, hurrá.

Szomorú vagyok: ...olyan jó lenne, nem lennék felnőtt, és nem kellene a sajátomat, és mások életét is komolyan befolyásoló döntéseket hoznom. Honnan tudjam, hogyan lesz jó?

Alig várom:  ...kb. fél éve nem jártam kozmetikusnál, pedikűrösnél és manikűrösnél. A múlt héten végre kértem időpontot, és ma mindent bepótolok. Lehet, hogy kipróbálom a zselés körmöket is, mert Ivory kezén láttam csudaszép színes francia manikűrt (ilyesmit, csak áttetszőt), és én is szeretnék letisztult, igényes, nőies, mégis egyedi, színes körmöket a mostani ovis mancsaim helyett. Lehet, hogy megbánom, de szeretném kipróbálni. Mennyi időnként kell a zselével járni manikűröshöz, hogy mindig szép legyen?

Meglepődtem: ... tegnap jöttem rá, hogy jövő héten csütörtökön kezdődik a tavaszi szünet! Ennél jobb hírt nem is kaphattam volna, azt hittem, még hetekre van. Kellene kicsit utazni, mondjuk azt nem ártana most azonnal kitalálni.

Hangulat: ...valószínűleg a csodás tavaszi idő miatt fel vagyok töltődve, jókedvű vagyok, nem agyalok. Legalábbis nem nagyon. Energiát ad, hogy minden napra van valami jó kis tervem, mindig van mit várni, ráadásul beszereztem 1-2 új, tavaszi cuccot is (többek közt álmaim tornacipőjét), amiktől különösen jól indulnak a reggelek. Szóval jókedvű, energikus, tevékeny.

Ezt hallgatom: ...ez a dal eredetileg egy Elton John szerzemény, és számomra az egyik legkedvesebb szám a világon. De leginkább akkor szeretem, ha Billy Paul énekli, mert van benne egy csomó vidámság és életszeretet is. Mostanában ezt a dalt rakom be először reggel, fogmosás mellé (I <3 Spotify), és azonnal táncolok is, amihez tökéletes partner egy vidáman ugrabugráló, fekete kiskutya. Most nektek küldöm szeretettel.


6 megjegyzés:

  1. ó, örülök hogy inspiráltalak:) a zselés körmökkel nekem amúgy 2-3 hetente kell nekem visszamennem, de ez azon is múlik, mennyire gyorsan nő a körmöd, és mennyire erős, vagy puha. (ha puhább, mint az enyém, pl., hamarabb berepedezik sajnos.)

    VálaszTörlés
  2. "Honnan tudjam, hogyan lesz jó?"
    Azt sajnos senki sem tudhatja. De igyekszel az adottból kihozni a legjobbat és az minden bizonnyal a legjobb is lesz.
    Kénytelenek vagyunk beérni ennyivel.

    Utálom a közhelyeket.

    VálaszTörlés
  3. Hogy a lényeghez szóljak: nekem nagyon gyorsan nő a körmöm és kb 1 hétig szép rajta bármilyen gél lakk, vagy zselés cucc, utána reszelgetem, meg átlátszó lakkal variálok (amit meg nem lenne szabad).
    De sztem mindenképp próbáld ki, ha van manikűrösre időd/türelmed, aaaannnnnyira szép! :)

    VálaszTörlés
  4. Ilonka! Tudsz jó kozmetikust Vácon? (csak hogy én is az érdemi részhez szóljak hozzá...)

    VálaszTörlés