2015. július 17., péntek

Good, good

Holnap elmegyek két napra a Bánkitó fesztiválra a cuki barátaimmal, érzem, hogy nagyon jó lesz. Ez a kánikula tökéletes erre a helyre, bár a lányok azt mondják, hogy éjjel hideg lesz, vigyek meleg ruhát, nehéz elképzelni. A pasimmal nem találkozunk most vasárnapig vagy hétfőig, amit ő nehezen visel, és persze nekem is hiányzik, de hát én mulatozni megyek. A jövő hét végére elhívott a Balatonra, ahol van egy nyaralójuk, és hát még nem járt nálam, azt is megejtjük lassan - csak nálam ugye mélyvíz van, mert itt mindenki meg akarja majd ismerni, pedig még mi is csak háromszor találkoztunk, mondjuk elég intenzíven. Az éjjel megint alig aludtunk, mert egyfolytában beszélgetnünk kell valamiről. Vele aludni is nagyon szeretek, de a dolog intellektuális része az, ami teljesen elvarázsol, imádok eszmét cserélni vele. Nagyon várom, hogy mindenféle hétköznapi szituációt is megéljünk együtt, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen vele filmet nézni, bevásárolni, utazni, strandolni, színházba menni, családozni, és még nem is tudom, hogy tud-e főzni - annyira jófejnek tűnik, hogy szerintem kaland lesz vele minden. Kíváncsi vagyok a családjára meg a barátaira is, és mindezekkel kapcsolatban jó megérzéseim vannak. 

Jó lesz ez a nyár.

6 megjegyzés:

  1. vigyázz, ha így írsz róla, testületileg beleszeretünk azonnal :))) amúgy meg de jó, de jó, de jó!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ezek szuper hírek, Ilonka! Drukkolok nagyon, Ilonka&Józsi forever! :)

    VálaszTörlés
  3. Keptelen vagyok felfogni, h ilyen egyedek is vannak online. :D Csak igy tovabb. :) Amugy a tarskereso nevet elmondod? Csak hogy hova regeljek. :))

    VálaszTörlés