2015. november 15., vasárnap

New shoes

Teljesen leamortizálódott az itthoni papucsom, amit még tavaly télen kaptam a fotóstól, és a puha, meleg benti csizmáim is meglehetősen elnyűttek voltak már, úgyhogy tavasszal azokat is kidobtam. Ezért tegnap elmentem, hogy beszerezzek egy papucsot meg egy szobacsizmát. Az eddigiek a Women's Secretből voltak, de azok is silány minőségűek sokszor, és drágák, egy szezont valószínűleg bármi kibír, úgyhogy egy olcsóbb cipőboltba mentem (anyukám megbízásából, mert ő akart venni nekem valamit, csak válasszam ki). Találtam mindent, de közben megakadt a szemem ezen a bakancson a polcon, teljesen az én stílusom, főleg ruhákhoz, szoknyákhoz, rövidnadrág-harisnya kombóhoz. Rengeteg cipőm van, idén is vettem egy csomót, szóval most egy pár évig (khmm) nem terveztem cipővásárlást, de azért gondoltam, abból baj nem lehet, ha felpróbálom. Tökéletes. És nem tudom, miért, de le van árazva 50%-al, így 4500ft-ba került, ami vicc, ha csak egy szezont hordom, akkor is - természetesen nem hagyhattam ott. 


3 megjegyzés: