2016. február 17., szerda

Nothing

Amúgy semmi sem történik. Dolgozom, délutánonként még tanítok otthon (most minden otthoni diákom szuper szalmailag meg emberileg is), megint elkezdtem edzeni járni (2 hétig csak hébe-hóba sikerült). Esténként kutyázom, a szüleimmel trécselek, főzök valamit, sütit sütök. Híztam újabb 2 kilót, november óta plusz 5 kilónál tartok. Jó, ez biztosan izom is, de sajnos nem csak az. Majd ha kisüt a nap, megint jobban odafigyelek, de most nincs kedvem. 

Kitaláltam, hogy nincs nekem több órám egyben hetente, hogy kisuvcickoljam az eléggé nagy lakásom, úgyhogy most másfajta módszerhez folyamodtam. Szinte naponta takarítok vagy pakolászom egy kicsit, mindig azt, ami a legsürgősebb (pl konyha, mert nekem az az előszobám is, meg ott töltöm a legtöbb időt, a padló gyakran igényel felmosást), és ha épp semmi nem sürgős, akkor valahol rendet rakok (fiók, spejz, szekrény), vagy megcsinálok valamit, amit régóta halogatok (portörlés, képek letörölgetése, 1-2 ablak lemosása, vasalás stb). A lényeg, hogy egyszerre fél, 1 óránál többet nem töltök a dologgal, és mégis mindig van eredménye, mindig rend van és tisztaság, mégsem megy rá egy délelőttöm vagy egy egész estém. Most ez így egyelőre bejön.

1 megjegyzés:

  1. Ez nem a flylady-módszer? Mármint a takarítás? Mindenesetre jól hangzik.

    VálaszTörlés