2016. március 24., csütörtök

Clean up, woman!

Ma elkezdődött a tavaszi szünet. 

6 gondtalan, munkamentes nap, csak vigyázni kell, hogy okosan használjam ki a gyorsan elrepülő napokat, legyen benne pihenés, feltöltődés, készülődés, család, barátok. Reggel 8-ra állítottam be az órát, de felébredtem 7-kor, 8 óra alvás után, teljesen kipihenten. A héten kicsit túltoltam az edzést (vagy csak nem nyújtottam rendesen), mindenütt izomlázam van, plusz begörcsölt a hátamban egy izom (mint mikor a vádlid begörcsöl, nagyon durva), és azóta is fáj. De mivel Phoebe-nek szabadnapja van, ma délelőtt is edzettünk, okosan, és az teljesen helyrerakott, nagyon ügyes az edzőnk, no és persze a végén a szauna, aaa. Ma még tanítottam délután, de már semmittevés van, később kicsit takarítok, sütit sütök, holnap pedig csavargok. Iszonyúan szerencsésnek érzem magam a sok szünet miatt. 

Találtam egy szuper számot, majd erre fog takarítani meg sütni, tudom hogy nem a takarításról szól, de hát nekem most de, és olyan szuper a hangulata. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése