2019. április 29., hétfő

same shit(storm), different day

Fú, ma pusztító napom volt, kezdve onnan, hogy hajnal 2-től egyáltalán nem bírtam aludni soha többé, folytatva azzal, hogy ebből kifolyólag zombiként billegve tengettem az egész napom, egészen odáig, hogy ha esetleg naivan azt gondolnám, hogy az élet smooth sailing, és minden szépen, csobogó patakként folydogál a medrében, közeledik a nyári szünet, és épp semmi, de semmi nincsen, ami miatt aggódni vagy szorongni kéne, na akkor tutira érkezik egy váratlan és mindent elsöprő szarvihar, ami minden, de minden tervem és nyugalmam elsodorja. Gondolom, ismeritek az érzést. Jó, igazából nincs nagy baj, csak valahogy minden nagyon bebonyolódott, és nincsen igazán jó döntés.

Na de nem is ez a lényeg, hanem hogy olyan jó dolgok is történtek, mint hogy

  • Ilyen épületek is vannak Budapesten, olyan csodásak! Mondjuk bele sem merek gondolni, hogy mennyi pókcsalád lakozhat ennyi futónövény közt... Brrr. De nagyon szép.


  • Találkoztam Gabesszel, aki elutazik Amerikába úgy fél évre, és szerettem vona tőle elbúcsúzni. Kapott tőlem egy pici búcsúajándékot (már egészen sok tacsis fülit és nyakláncot ajándékoztam a szívemnek kedveseknek):

  • A kutyája, Metró pedig annyira bölcs és kedves: 


  • És aztán hazaértem, és feltelepedtem a kanapéra egy nagy adag tejszínhabos eperrel, és megnéztem a legújabb GOT részt (amiből nem láttam semmit, annyira sötét volt az egész, így küzdöttek meg rohangáltak a képernyőn, de hogy ki kivel volt, és mit művelt, arról fogalmam sem volt egy pillanatra sem), és erről nincsen fotóm, de eskü így volt.
Most már csak az a kérdés, hogy ha ma is lefekszem aludni fél10-kor, mint tegnap, akkor ma is ébren forgolódom már hajnal 2-től? Tutira nem.

8 megjegyzés:

  1. Erre mondtam, h.igy kell low-budget csatajelenetet csinalni:D

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem én is GOT 3 részét,dettó ugyanez a véleményem,eddig nem tetszik a 8.évad,és szegény Jorah is elesett.

    VálaszTörlés
  3. És amellett, hogy nem lehetett semmit látni, tele volt egy csomo irrealis filmes csusztatassal, pl hogy kerult Jorah a holtak koze a mezore hogy megmentse Daeneryst ha elotte az erodben volt?
    Hajnali 2-kor ebredes? Welcome to my world. Mondjuk en 3 kor szoktam, de ez megy mar fel eve.

    VálaszTörlés
  4. ne spoilerezzetetk, h ki hal meg! már miattam nyugodtan, de hátha van, aki még nem látta, és érdekli.

    VálaszTörlés
  5. Tudom, megragadom a lényeget, de ugyanilyen tacsis fülbevalóm van, nekem a nagynéném ajándékozta :) Nagyon szeretem.

    Remélem, a 2-kor ébredés nem lesz gyakori, nagyon frusztráló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én az enyémet valahova nagyon elkavartam:((

      úgy tűnik, egyszeri alkalom volt szerencsére!

      Törlés