2019. július 11., csütörtök

home

Szerintem nekem a munkás hétköznapokból nem a nyaralás meg az utazás hiányzik a legjobban, hanem az, hogy itthon lehessek. Annyira jólesik takarítgatni, átpakolni, szépítgetni, rendet tartani, lemosni az ablakokat, a teraszt - ezek azért igencsak háttérbe szoktak szorulni a hektikus hétköznapokon. Barni is teljesen belelkesedett, látva, hogy micsoda patikát csapok, pedig amúgy ő egy kicsit olyan, mint apukám, hogy nem annyir szereti a változást, ha a lakásról van, de már egész szépen betört, és néha már ő maga hozza fel, hogy újítsunk, így nekiálltunk kicsit pimpelni a kecót. Eltöltöttünk pár órát az Ikeában, vettünk növényeket, ládákat, egy új szekrényt, konyhai cuccokat, vettem a h&m home-ban párnahuzatokat. 

A legnagyobb hozzáadott értéke pedig az ikeás fellépőnek volt, ami az én családomban mindenki számára fontos és nagyra becsült használati tárgy, lehet rá ülni, virágot pakolni, meg mindenhova biztonságosan felmászni a segítségével - például ha az ember ablakot akar pucolni, vagy letörölgetni a szekrények, polcok tetejét. Komolyabb takarításhoz szerintem nélkülözhetetlen, főleg, hogy itt nincs is székünk egyáltalán, illetve forgó bárszék van, de olyan, amire a combnyaktörés veszélye nélkül rá lehet állni, nem volt. Lehet, hogy kissé túl sok szót fecséreltem a lépőre (ahogy nálunk hívják), mindegy is. 

Még ki kellene találni, hogy a hálóban hogyan tudunk több ruhát/cuccot tárolni, az a következő kör lesz, valószínűleg picit nagyobb beruházással. Szokták néha kérdezni, hogy miért nem adjuk ki ezt a lakást (35m2), és költözünk nagyobba, de ez egy szuper kis laki nagyon jó helyen, nagyon szeretem, szerintem van még benne lehetőség, és egyelőre van olyan nagy köztünk a szerelem, hogy nem érezzük, hogy el akarnánk vonulni. Majd ha tényleg élhetetlennek érezzük a mérete miatt, akkor elgondolkodunk ezen.

Szóval a legjobb érzés reggel, aránylag korán kelni, hogy minél hosszabb legyen a nap, és aztán reggelit csinálni, hallgatni a Big Little Lies soundtrackjét, tervezgetni a napot és élvezni a kis fészkünket.










12 megjegyzés:

  1. na, hát ez ahhoz képest, hogy egy éve még fel akartad robbantani a fonódó villamost...! 😄

    VálaszTörlés
  2. Úristen, az a szám nekem is nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de az nem egy szám, hanem nagyon sok szám, a spotify-on van fent big little lies soundtrack playlist.

      Törlés
    2. megnézem köszi! ( a sori kezdő zenéjére gondoltam)

      Törlés
  3. ódevicci, én is pont most fogalmaztam meg magamnak, hogy oké, lesz szabi, de végig nyaralunk, és akkor mikor leszek otthon?? tenni-venni, szöszölni, pakolni, pont így...
    hogy basszus, úgy szeretnék.

    VálaszTörlés
  4. Ó, hogy nálad mennyire gyönyörű minden! <3

    VálaszTörlés
  5. teljesen bemilonkáztad azt a lakást :)))

    VálaszTörlés
  6. Hangulatosak a képek! Hol vetted azt a laptop tartót? Imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Vagy 10 éve, még az előző laptopomhoz az Andrássyn lévő Apple Store-ban.

      Törlés