2019. szeptember 29., vasárnap

csicseriborsó és édesburgonya

Volt a hűtőmben egy elég nagy üveg csicseriborsó, amiből kétszer raktam salátába. Kicsit aggódtam, hogy megromlik, ezért szombaton csináltam édesburgonyás, kókusztejes curry-t a Jamie-féle recept alapján. Persze óriási adag lett, még úgy is, hogy nem csinálok rizst vagy rizstésztát mellé, gondolom, egész héten ezt fogom enni, de hiába nagyon finom, azért a 3. napon azárt már látom az arcom, hogy már megint ez az ebéd. Barni meg most alig eszik itthon, meg hát ezt ő max megkóstolja, udvariasan megdícséri, aztán inkább túrós tésztát kér szalonnadarabokkal. Gondolkodtam rajta, hogy esetleg vihetnék 1-2 kollégának ebédet, de ilyen közeli kapcsolatom senkivel sincs, hogy ráírjak, hogy szia, hozhatok neked holnap ebédet? Vagy hát inkább túl sok mindenkivel. Meg ez elég speckó kaja, nem tudom, hogy szeretik-e... Pedig biztos jófejség lenne. 

Barni mesélte, hogy talán apukájáéknál volt olyan a munkahelyén, hogy csak páran dolgoztak együtt pasik, és minden nap másikuk felesége főzött mindenkire, tehát minden feleségnek csak egyetlen nap kellett ebéddel készülnie, bár aznap jó nagy adaggal, de hát ez mennyire jó ötlet már.

ez egy másik curry, ez: Milcsi curryje

update: közben írtam két lánynak is, akinek tudom, hogy hosszú napja lesz, és mindketten nagyon lelkesedtek.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése