2020. december 9., szerda

chill

Mára volt időpontom, elintéztem a jogsimat, hálás vagyok, hogy nem állítottak meg, míg lejárt jogosítvánnyal jöttem-mentem, jó érzés, hogy ez is rendben. Azon gondolkodtam valamelyik nap, hogy nem emlékszem, mikor voltam utoljára ennyire gondtalan. Hogy nem kell stresszelnem, izgulnom semmin, nem kell készülnöm, tanulnom, dolgozni mennem, minden rendben, minden a helyén. Korán kelünk a babával, ha ahhoz van kedvünk akkor visszaalszunk, nem sürget semmi és senki. Nem baj, ha még 10-kor is pizsiben vagyok, csináljuk a kis dolgainkat, sétálunk, főzök, de ha nem, akkor sincs semmi, sütit sütök, almát reszelek, próbálkozom a sütőtökkel, édesburgonyával, nem szereti, de nem baj. Este 7-kor megfürdetjük, elaltatom, kicsit összebújunk, bambulunk valamit, hullák vagyunk mindketten, 9-kor már ágyban vagyunk. Nagyon jól alszom. Mindegy, hogy hétfő van, szerda, péntek vagy vasárnap, egyik sem emeli meg a pulzusom. Még csak az sincs bennem, hogy lemaradok valamiről, mert mások sem mehetnek sehova, nincsenek bulik, koncertek, még színház, étterem sincs. Nem tudok elképzelni ennél nyugodtabb időszakot. 

Mondjuk előbb-utóbb döntést kell hoznunk a költözéssel kapcsolatban, az majd mindenféle szempontból jól felforgatja az életünket.

11 megjegyzés:

  1. "Még csak az sincs bennem, hogy lemaradok valamiről, mert mások sem mehetnek sehova, nincsenek bulik, koncertek, még színház, étterem sincs." Ugyanez. Szokott is rendesen bűntudatom lenni, hogy örülök, hogy végre nem maradok ki/le.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert az elmúlt bő 5 évben mindig kimaradtam az 1100 km távolság okán.

      Törlés
    2. Hát igen, az igazi barátaim, akikkel érdemi közös programokat tudnék csinálni (családon kívül) otthon vannak mind. :/ Vagy másik országokban.

      Törlés
    3. Mégértelek, még Svájcból emlékszem az érzésre. 🥰

      Törlés
  2. A poszt is nagyon jó, de az a maci a végén, azzal a gyönyörű Milonkamintás pulcsival, nagyon ott van! 🤩

    VálaszTörlés
  3. Apróság, de a lejárt személyi okmányok érvényesek továbbra is a veszélyhelyzet alatt. Nem büntettek volna meg ezért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utánanéztem, az októbertől lejártakért nem büntetnek meg, az enyém meg áprilisban járt le. 😅

      Törlés
    2. én úgy tudom, hogy a tavasziak érvényességét eleve december 15-ig kitolták. Az enyém nyáron járt le, arra nem vonatkozott, de akkor pont nem kellett időpont a kormányablakba. :)
      A lényeg, a lényeg, hogy most van friss ropogósod. :)

      Nekem továbbra is nagy stressz, hogy a 3 ált. sulis iskolába jár. Jelenleg 6 osztály van karanténban a sulijukban. Minden más kevésbé zavar, de ez eléggé kemény. Így nem tudunk találkozni a nagyszülőkkel sem. Már lassan 2 hónapja...

      Törlés