2024. július 17., szerda

füge

Annyira fáradtnak érzem magam. Esténként úgy szoktam elaludni Dani mellett, hogy semmi emlékem nincs a dologról, arra sem emlékszem, hogy Barni felébreszt, fogat mosok és átmászom a saját ágyunkba. Ma egyedül vagyok itthon, délután Barni megy el Daniért. Aludtam amíg tudtam, ami kb fél 9 volt, és megfogadtam, hogy ma pihenni fogok. Szeretnék visszatalálni kicsit önmagamhoz, szeretném jól érezni magam a bőrömben, újra rendszeresen mozogni. 

Jó lenne újra szívből főzni, nem csak úgy letudni, hogy valamit együnk. Épp a Bear-t nézem a Disney-n (már egy hónapja kb), nagyon szeretem, a sztorit, a káoszt, a karaktereket, meg azt is, hogy főznek benne. Tegnap feltöltöttem a hűtőt, sütöttem vacsira mézes-szójaszószos oldalast friss, ropogós kenyérrel meg salival ettük, isteni volt. Anyuéktól meg kaptam annyi mézédes fügét, hogy akár a piacra is kivihetném eladni, de inkább a szomszédoknak adtam belőle, a többit pedig megesszük mi. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése